بهره مندی بیش از ۴۰ هزار خانوار هرمزگان از نعمت گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار هرمزگان از نعمت گازرسانی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: ۴۰ هزار و ۸۵۸ خانوار هرمزگان از نعمت گازرسانی برخورشده اند.

حمزوی افزود: از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۵۸ خانوار شهری و ۲هزار و ۴۰۰ روستایی هستند.

وی با اشاره به توسعه گازرسانی به بخش خانگی افزود: در اجرای طرح جامع گازرسانی ۲۵۰ شهر و روستای استان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: ازاین شمار در اجرای طرح جامع گازرسانی ۲۳۵ روستا قرار دارد که از این تعداد ۱۵ روستا گازدار شده است.

فواد حمزوی افزود: همچنین ۱۵ شهر در طرح جامع گازرسانی به تصویب رسیده که از این تعداد ۷ شهر و ۱۵ روستا هم اکنون گازرسانی شده است.

وی گفت: تکمیل شبکه درگهان و روستای هلر، شهر بستک، بندرخمیر، تکمیل شبکه فاز‌های ۴ و ۵ بندرعباس، شروع عملیات اجرایی فاز‌های ۶، ۷ و ۸ شهر بندرعباس، روستا‌های پارسیان، پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به تازیان پایین و دهستان ایسین، شهر قلعه قاضی و تخت ازبرنامه‌های گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان افزود: همچنین پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهر‌های فارغان و احمدی و روستا‌های تابعه، ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رودان (دهبارز)، تکمیل شبکه روستا‌های دهستان بالا، دهستان پایین، باینوج، شهرستان حاجی آباد و روستا‌های تدروئیه، آل کندی، دهنگ و بیگلرآباد در شهرستان بستک نیز از دیگر برنامه ها و اقدامات شرکت گاز هرمزگان در سال ۱۳۹۸ می‌توان نام برد.

حمزوی گفت:گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است و گازرسانی به باقیمانده شهر قشم، گازرسانی به شرق استان (شهر‌های میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد) در حال پیگیری اجرای خط انتقال صادرات گاز به کشور عمان است.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به میزان انشعابات و شبکه گازرسانی در استان گفت: در سال گذشته بیش از هفت هزار و ۵۰۰ خانوار در استان گازرسانی شده است.

فواد حمزوی گفت: چشم انداز شرکت گاز هرمزگان ارتقا به جایگاه یکی از پنج شرکت گاز استانی برتر در کشور تا سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گاز رسانی، تامین گاز ایمن و مستمر، کاهش هزینه‌های تهیه گاز و خطر پذیری پایین از مهم‌ترین مزایا و اهداف اجرای این طرح در استان است.

انتهای پیام/ر

توسعه  شبکه گازرسانی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار