اولین ملی پوشی که به ویلموتس پیوست +عکس

در زمان حضور مارک ویلموتس در مرکز تیم‌های ملی، رامین رضاییان نیز برای درمان مصدومیتش در این مرکز حضور داشت.

اولین ملی پوشی که به ویلموتس پیوست+ عکسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه) در میان استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال وارد کشورمان شد و پس از رسیدن به تهران و اقامت در هتل، صبح امروز همراه با اسپیونسی (مربی دروازه‌بان ها) و وکیل خود به مرکز ملی فوتبال ایران رفت تا ضمن امضاء قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال از امکانات موجود در این مجموعه هم دیدن کند.

ویلموتس و دستیارانش از هتل آکادمی فوتبال، ساختمان پک و زمین‌های موجود در مرکز ملی فوتبال بازدید کردند و قرار است تا ساعات دیگر مراسم معارفه رسمی ویلموتس و نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی برگزار شود.

در زمان حضور مارک ویلموتس در مرکز تیم‌های ملی، رامین رضائیان، مدافع تیم ملی برای فیزیوتراپی کتف آسیب دیده اش در ساختمان پک حاضر شد تا نخستین ملی پوشی باشد که احتمالا با سرمربی بلژیکی دیدار می‌کند.

اولین ملی پوشی که به ویلموتس پیوست+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در ۲ بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی دیدار کند و سرمربی بلژیکی تا چند روز دیگر فهرست بازیکنان مد نظر خود را اعلام خواهد کرد که به احتمال زیاد نام رضاییان در آن است.


بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

رامین رضاییان به ساختمان پک رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : کیروش غربی چه گلی به سرتون زد که حالا این غربی بیاد بزنه برد و باخت بسته به حمت و تلاش و عقل و هوش و از زمانها و فرستها چگونه استفاده کردن و شرایط روحی و جسمانی افراد و ایثار و تجربه و غیرت و ارق ملی و ایمان و مغرور نشدن و توکل بر خداوند جل جلاله دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر اقای کیروش این ساختمان پک را با فشار وپیگیریهای خودش نمی ساختن اقای سرمربی جدیدو به کجا میخواستن ببرن؟
آخرین اخبار