معاونت پیشگیری از وقوع حرم دادگستری:

فرآیند بافت ناکارآمد شهری روبه رشد است

معاونت پیشگیری از وقوع حرم دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: از آنجائیکه بافت ناکارآمد شهر و مسئله حاشیه نشینی روندی رو به رشد دارد جلوگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری یک ضرورت است.

فرآیند بافت ناکارآمد شهری روبه رشد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد علی حمیدیان در نخستین نشست کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری که در سالن احتماعات شورای شهر زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بافت ناکارآمد شهری علاوه بر ارائه تصویر ناشایست از شهر‌ها به محلی برای ارتکاب جرم تبدیل می‌شوند از این رو دستگاه‌های مربوطه در استان موظف به نوسازی و بهسازی فضا‌های مربوطه می‌باشند.

وی افزود: دستگاه قضا از کلیه متولیان مربوطه حمایت‌های لازم را در جهت بهبود فضا و منظر حاشیه شهر‌ها می‌نماید و هر مدیری که در جریان وظایف محوله کوتاهی نماید از طریق قانون با وی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: طی چند سال اخیر اقدامات گوناگونی در راستای رفع مشکلات حاشیه نشینی اجرا شده است، اما این اقدامات کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود با خلا مدیریت صحیح آمیخته است. ادامه داد: معضلات شهری با اجرای قانون قابل رفع هستند و بسیاری از مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم رعایت قانون است.

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادکستری استان گفت: همه نهاد‌ها و دستگاه‌های استان در بحث سکونت‌گاه‌های غیررسمی و موارد مربوط به این سکونتگاه‌ها مسئول بوده و برای احصای آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات این مناطق و پیشگیری از گسترش محدوده‌های ناکارآمد شهری باید قاطعیت نشان دهند.

انتهای پیام/گ

رشد بافت ناکارآمد شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار