جشن گلریزان با هدف تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : جشن گلریزان با هدف تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری جشن گلریزانی توسط بهزیستی استان کرمانشاه طی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان خبر داد، گفت : این جشن با هدف کمک به تهیه مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار می‌شود.

وی گفت : طی روز جمعه ۱۲ رمضان که مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه است، از خیرین استان دعوت می‌کنیم که در این جشن شرکت کنند تا کمکی به این مددجویان باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزاری این جشن را یک اقدام اساسی در تأمین مسکن مددجویان برشمرد و گفت: خیلی از مددجویان ما مسکن ندارند و سعی ما این است که با این اقدام آن‌ها نیز صاحب مسکن شوند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های چند معلوله، خانواده‌هایی که زنان سرپرست خانوار هستند و بچه‌هایی که بی سرپرست بوده و نیاز به سرپناهی هر چند کوچک دارند، گروه‌های هدف ما در این جشن هستند.

رضوان مدنی تاکید کرد: اگر عزیزان خیر ما در سطح کل استان همکاری و مشارکت کنند و ما بتوانیم هر چند کوچک مسکنی برای مددجویان تهیه کنیم قطعاً خالی از آجر و ثواب نیست.

وی به سایر اقدامات بهزیستی استان در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر اقدامات ما این است که یک پاکت‌هایی با آرم بهزیستی و با شعار و لگوی ماه مبارک رمضان که همان «بهشتی زیستن» است تهیه کردیم و به واحد‌های مختلف، مراکز مختلف، ادارات مختلف، مهدکودک‌ها و کارمندان ادارات می‌دهیم که هر خیر و صدقه‌ای که در ماه مبارک رمضان خواستند به مددجویان بهزیستی بدهند را در پاکت قرار دهند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تاکید کرد: مبلغ کمک‌های درون پاکت‌ها مهم نیست و هر کسی با هر توانی می‌تواند در این کار خیر مشارکت کند .

 

 

انتهای پیام/د

تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار