آمازون Echo جدید محافظ هوشمند منزل شما

شرکت آمازون به تازگی با مجهز کردن دستیار صوتی خود به ویژگی‌هایی خاص آن را به محافظی مناسب برای خانه شما تبدیل کرده است.

آمازون Echo جدید محافظ هوشمند منزل شمابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید دستیار صوتی آمازون یا همان الکسا با مجهز شدن به قابلیت‌‍‌هایی خاص قادر است همچون یک نگهبان خوب از خانه شما محافظت کند. دستگاه جدیدی که به این سیستم مراقبتی پیش رفته الکسا مجهز شده است، در زمان نبودن کاربر در خانه همه مساوی ایمنی و امنیتی را با دقت تمام در نظر می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: استارتاپ صوتی جدید اپل، دستیار گوگل و الکسا را با هم تلفیق می‌کند


دستگاه آمازون Echo هم کنون علاوه بر بخش موسیقی و زیبایی بخشیدن به منزل کاربرانه ضمن مجهز شدن به نسل جدید دستیار هوشمند آمازون توانمندی‌های خاصی در یافتن حفاظت از منزل پیدا کرده است. این دستگاه ارتباطی کامل را با سیستم‌های هشدار دهنده منزل برقرار می‌کند و پیش از بروز هرگونه اتفاقی با ارسال پیام و اعلام هشدار کاربر از طریق گوشی او آگاه می‎‌‌کند.

هرچند آمازون Echo  از زمان اولین عرضه فراز و نشیب‌های زیادی را در زمینه فروش و استقبال از جانب کاربران تجربه کرده است ولی به نظر می‌رسد این بار با توجه به قابلیت‌های اضافه شده به این دستگاه و ارتقا ویژه توانایی‌های آن علاقمندان به دستگاه‌های هوشمند استقبال مناسبی را از آن بکنند. آمازون Echo جدید به اکنون به طور گسترده‌ای در سراسر ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود.

با این دستگاه تنها کافی است در زمان خروج از منزل جمله «من می‌روم» را بیان کنید و پس از آن با خیالی راحت همه چیز را به آمازون Echo بسپارید. البته این دستگاه تنها در زمان خالی بودن منزل کارایی ندارد بلکه حتی در زمان حضور کاربران نیز با احساس هرگونه خطر مانند انتشار گاز منواکسید کربن سریعا آلارمی را به صدا درآورده و کاربران را از خطر پیش رو آگاه می‌سازد.

آمازون Echo جدید محافظ هوشمند منزل شما

برای فعال کردن سیستم ایمنی و حفاظتی آمازون Echo  تنها کافی است آخرین نسخه هماهنگ با الکسا این دستگاه را روی گوشی خود نصب و پس از آن با مراجعه به قسمت Settings گزینه مربوط به Guard را فعال کنید. لازم به ذکر است سیستم ایمنی Echo در صورت عدم توانایی ارتباط با کاربر و یا دریافت نکردن پیامی خاص، به صورت خودکار با مرکز امدادی تماس می‌گیرد.

انتهای پیام/

دستیار صوتی آمازون از خانه شما مراقبت می‌‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار