بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و با انگیزه‌ای که جلوی همه داشته‌ایم جلوی استقلال بازی کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز ددر نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان درهفته پایانی لیگ برتر فوتبال، با بیان اینکه از همه کسانی که در فصل جاری به فوتبال ایران با نیت خدایی کار کرده‌اند، تشکر می‌کنم، اظهار کرد: حاصل یک سال تلاش ما فردا است و یکسال زحمت کشیده‌ایم برای همچین روزی، با همه مشکلات در جایگاه امروز قرار داریم.

وی افزود: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و با انگیزه‌ای که جلوی همه داشته‌ایم جلوی استقلال بازی کنیم. باید از همه تشکر کنم، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، کارگران و هیئت مدیره و همچنین بازیکنان که توانستیم با تلاش آن‌ها جایگاه خوب و با عزت برای سپاهان به وجود آوریم.

قلعه نویی با بیان اینکه جمعیت هوادارانی که به بازی سپاهان می‌آیند بسیار زیاد شده است، افزود: جمعیت در بازی تراکتور و سپاهان از تراکتور و پرسپولیس بیشتر بود. امیدوارم با یک بازی خوب سومی را بگیریم، در فوتبال اتفاق افتاده است که همه معادلات تغییر کند و جام عوض شود.

وی با بیان اینکه سال خوبی برای سپاهان بوده است، تصریح کرد: از لحاظ بودجه ۵ جدول بودیم و اگر به تیم سپاهان حب و بغض نبود با اختلاف صدر نشین می‌شدیم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشته بودند، در عید نوروز ۲۴ ساعت تعطیل بودند و ۶ فرودین برای ما بازی گذاشتند. سپاهان و پدیده معادلات آقایان را بر هم زدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی فصل آینده در سپاهان می‌ماند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: گزینه اول و دوم و سوم قلعه نویی سپاهان است؛ باید بستر و شرایط فراهم شود و سال آینده شاخص‌ها تغییر می‌کند که امیدوارم سران باشگاه با آن موافقت کنند و با همه وجود دوست دارم در سپاهان بمانم. هرسال در دیگر تیم‌ها نهال درست می‌کنیم و کسان دیگه استفاده می‌کنند؛ دوست دارم دارم برای یک بار نهالی که میکارم را خودم استفاده کنم.

وی ادامه داد: من آدم حرفه‌ای هستم و سران سپاهان می‌توانید با گزینه‌های دیگری صحبت کنند؛ هیچ تیمی با من صحبت نکرده است و امیدوارم سال آینده اصفهان باشم؛ نمی‌خواهم خودم را تحمیل باشگاه کنم و اگر دوست داشتند قلعه نویی در اصفهان می‌ماند.

قلعه نویی در خصوص پیشنهاد سازمان لیگ به باشگاه‌ها در خصوص خرید بازیکن خارجی با توجه به شرایط ارز در کشور، گفت: سپاهان کمترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان خارجی را دارد، امیدوارم که شرایط اقتصادی برای همه مردم بهبود پیدا کند. تصمیم آبکی گرفتند؛ نمی‌شود که از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده نکرد؛ سازمان لیگ چند سال پیش قانون سقف قرار داد را مطرح کرد که شکست خورد و به جای اینکه قمت‌ها را پایین نگه دارد، بالا برد.

انتهای پیام/م

 

نظر سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار