سیل، بیش از ۱۱ میلیارد تومان به خوزستان خسارت زد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، خسارت سیل اخیر به خوزستان را بیش از ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، در آیین آغاز بازسازی و کلنگ‌زنی اولین واحد مسکونی تخریبی سیل خوزستان در شوشتر گفت: از همه مردم خوزستان به خصوص مردم شعیبیه که در ایام سیل، صبوری و متانت داشتند و همکاری خوبی با دولت انجام دادند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در سیلاب خوزستان بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به خوزستان خسارت وارد شد که این برآورد از سوی نمایندگان استان به مجلس تقدیم شد.

گیلانی اظهار داشت: بیش از ۳۰ روز خوزستان درگیر سیل بود و مردم صبوری کردند. در این زمینه تمام دستگاه‌ها با وحدت و مدیریت استاندار خوزستان شرایط را کنترل کردند تا کمترین آسیب در مناطق به مردم وارد شود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبران خسارت سیلاب امسال مانند سال ۹۵ نیست مردم شعیبیه و استان خوزستان بدانند که شرایط با گذشته متفاوت است و دولت به طور جدی پای کار ایستاده است و خسارت مردم را به آن‌ها پرداخت خواهد کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: انتظار می‌رود مردم همکاری خوبی با دستگاه‌های خدمت رسان به ویژه در بحث بازسازی منازل مسکونی داشته باشند و اگر ساختمانی برای بازسازی از قلم افتاد خود مردم آن را اعلام کنند تا نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

سهراب گیلانی بیان کرد: بازسازی و کلنگ‌زنی اولین واحد مسکونی تخریبی در سیل خوزستان در شوشتر که امروز انجام گرفت، یکی از حرکت‌های نمادینی است که انجام می‌شود تا امید به مردم بازگردد و در این راستا امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم منازل آسیب دیده را بازسازی کنیم.

انتهای پیام/گ

خسارت سیل به اراضی کشاورزی خوزستان

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.