لغو توافق راه اندازی مرکز آموزش نظامی در سفارت آمریکا در اسلام آباد

پس از اعتراضات شدید اعضای مجلس و سنای پاکستان به راه اندازی میدان تیر و مرکز آموزش نظامی در سفارت آمریکا در اسلام آباد، دولت پاکستان این توافق را لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اعتراضات شدید اعضای مجلس و سنای پاکستان به راه اندازی میدان تیر و مرکز آموزش نظامی در سفارت آمریکا در اسلام آباد، دولت پاکستان اعلام کرد این توافق را لغو کرده است.

مسئولین وزارت کشور پاکستان در توضیحاتی به اعضای کمیسیون امور داخلی مجلس سنا در اسلام آباد اعلام کردند: دولت پاکستان مجوز راه اندازی میدان تیر و مرکز آموزش نظامی در سفارت آمریکا را در اسلام آباد لغو کرده است و دیگر هیچ گونه میدان تیری در منطقه دیپلماتیک اسلام آباد ساخته نخواهد شد.

این مسئولین مدعی شدند: در واقع سفارت آمریکا قرار بود این میدان تیر را به طور مشترک برای خود و نیرو‌های پلیس اسلام آباد دایر کند.

در این نشست رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس سنای پاکستان نارضایتی خود را از نگرفتن مجوز برای احداث این میدان تیر از وزارت امور خارجه و کابینه دولت ابراز کرد و خواستار ارائه کپی این تفاهم نامه و اطلاعاتی از افرادی که در بستن آن نقش داشتند، شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار