برگزاری نشست هماهنگی سه مراسم در آبادان

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و همچنین مراسم ۱۵ خرداد و نماز عید سعید فطر در فرمانداری آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان درنشست هماهنگی سه مراسم گفت: ملت ایران ارادت ویژه ای به حضرت امام خمینی (ره) داشته و دارند و عشق و علاقه مردم ایران به ایشان قابل توصیف نیست .

وی افزود: امسال نیز همه دنیا درصد هستند تا  ببینند مردم ایران سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را چگونه برگزار می کند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همه ساله با شکوه برگزار شده است گفت: امسال نیز با حضور پرشور مردم مراسم امسال باشکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود.

موسوی افزود: این روز، روز ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و انتصاب ایشان به مسئولیت خطیر رهبری انقلاب اسلامی ایران نیز هست و این امر بر اهمیت این روز افزوده است .

حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این نشست گفت: روز قدس امسال حساسیت ویژه ای دارد زیرا متاسفانه عده ای ترسو در کشور هستند که فریب های وهوی آمریکا را می خورند و از ارسال ناوهای آمریکا می ترسند.

وی افزود: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و فقط با  تبلیغات می خواهد ما را پای میز مذاکره بنشاند اما بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ما مذاکره نمی کنیم و جنگ همه نمی شود.

امام جمعه آبادان ادامه داد: مردم با زبان روزه و در هوای گرم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس پاسخ مناسبی به آمریکا  خواهند داد.

ابراهیمی پور گفت: روز قدس امسال نزدیک سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی است و  این امر اهمیت این روز را بیشتر کرده است از طرفی مصادف شدن ۱۵ خرداد در این ایام   با عید سعید فطر بر حساسیت این روز  افزوده است .

در این جلسه مقرر شد ادارات با هماهنگی و برنامه ریزی حضور مردم در این سه مراسم تسهیل کنند.

انتهای پیام/ د

جلسه ای برای هماهنگی سه مراسم  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.