مسئولان در اجرای امور مقابله با مواد مخدر کوتاهی نکنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی در اجرای امور مقابله با مواد مخدر بهانه گیری و کوتاهی نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ،اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با انتقاد از بهانه گیری و تنگ نظری برخی مسئولان در دستگاه‌های اجرایی در اجرای امور مقابله با مواد مخدر و اجرای مصوبات این نشست گفت: حضور مدیران در جلسات باید به نیت حل مشکل باشد.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در جامعه اضافه کرد: نگرش‌ها باید نسبت به این امر تغییر و به روز شود.

عباسی گفت: طی چند ماه اخیر با تلاش نیرو‌های انتظامی و قضایی استان برخی از نقاط آلوده به مواد مخدر شناسایی شد که باید برای ساماندهی و ارتقای وضعیت این نقاط از سوی دست اندرکاران تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: رفع معضلات این مناطق از جمله اشتغال، مشکلات فرهنگی، کمبود‌های آموزشی، ورزشی و رفاهی در راستای مقابله با مواد مخدر مؤثر خواهد بود.

عباسی به اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۱ طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر در محله ۳۲ منطقه غرب شهرکرد خبر داد و افزود: این میزان هزینه از محل اعتبارات بازآفرینی شهری اختصاص داده شده است.

وی بر تخصیص اعتبارات بیشتر برای رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر و پر خطر تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی و همچنین توسعه همه جانبه این مناطق می‌تواند در تغییر نگرش مردم و کاهش آسیب‌ها در جامعه مؤثر باشد.

انتهای پیام/خ

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار