روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان هاست

مدیر عامل شرکت گاز کردستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی سازمان‌ها،پل ارتباطی بین سازمان‌ها و مخاطبان و چشم بینای آنهاست.

روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها، شرکت‌ها و مؤسسات عمل می‌کند و به عنوان چشم بینای آنها مطرح می‌شود و مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان ها می گردد.

احمد فعله گری افزود: روابط عمومی یک حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد و ارتباط دو سویه را بین سازمان و مخاطب ایجاد می کند.

وی افزود: روابط عمومی هنر، علم، فن است به عبارت دیگر روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است. 

فعله گری وظیفه روابط عمومی را حفظ ارتباطات دانست و اضافه کرد: روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی رابه عهده دارد هم ارتباطات درون سازمانی هم ارتباطات برون سازمانی دریک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ترسیم و ایجاد وجهه و تصویر زیبا و مناسب از سازمان در ذهن افکار عمومی است و کارکنان شاغل در این قسمت بایستی در راستای ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش نموده و فعالیت‌های درون سازمان را بصورت مطلوب اطلاع رسانی و آگاه سازی نمایند.

انتهای پیام/ع

روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان هاست

برچسب ها: روابط عمومی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.