دهیاران و شورا‌ها آتش بر اطراف زمین‌های کشاورزی ایجاد کنند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت:دهیاران و شورا‌ها برای پیشگیری از وقوع حریق‌های احتمالی اطراف زمین‌های کشاورزی آتش بر ایجاد کنند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پژمان فتاح پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین گفت: بارش‌های چشمگیر سال گذشته و نیز اویل سال جاری در سطح شهرستان موجب شده که مناطق و زیستگاه‌های این شهرستان نیز مانند سایر نقاط استان از نظر وضعیت پوشش گیاهی در وضعیت مناسبی باشند.

وی افزود: علیرغم اینکه این پوشش‌های گیاهی منابع غذایی لازم را برای حیات وحش فراهم می‌نماید می‌تواند احتمال وقوع حریق و آتش سوزی را افزایش دهد.

فتاح پور گفت: این کارگاه بمنظور پیشگیری از وقوع حریق‌های احتمالی و هم چنین ساماندهی و هماهنگی هرچه بیشتر دهیاران، شورا‌های روستا و کشاورزان برگزار شد که در آن کلیه مطالب ضروری در امر پیشگیری از حریق و راهکار‌های موجود جهت مقابله با حریق بیان شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت: از دهیاران و شورا‌ها خواسته شد که ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه مانند زدن آتش بر در اطراف زمین‌های کشاورزی  در مواقع وقوع حریق هماهنگی‌های لازم را جهت مشارکت نیرو‌های مردمی در امر اطفا حریق بعمل آورند که بتوان از افزایش خسارات ناشی از آتش و گسترش آن پیشگیری نمود.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه ریزی برای پیشگیری از وقوع حریق‌های احتمالی در کرمانشاه 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.