سازمان لیگ فوتبال از خودش رفع اتهام کرد!

سازمان لیگ برتر فوتبال صبح امروز متهم شد که نیرو‌های بیشتری را به شهر جم برای برگزاری مراسم قهرمانی لیگ برتر اعزام کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌توانند با کسب یک تساوی از این بازی برای سومین سال متوالی قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ تمهیدات ویژه‌ای درباره برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس در نظر گرفته اند.

صبح امروز (پنج شنبه) و در فاصله ساعاتی مانده تا شروع این دیدار خبر عجیبی منتشر شد مبنی بر اینکه سازمان لیگ با وجود اعزام ۳۵ نفر از کارمندان خود به جم تنها ۵ نفر را به اصفهان فرستاده تا در صورت قهرمانی سپاهان همین نفرات محدود برگزار کننده مراسم اهدای کاپ و جشن قهرمانی سپاهان باشند.

برای پیگیری این موضوع با حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفتگو کردیم که او اظهار داشت: اعزام ۳۵ نفر از کارمندان سازمان لیگ به جم به هیچ عنوان صحت ندارد. حتی می‌توانم بگویم افراد بیشتری از سازمان لیگ به اصفهان رفته اند. این تعداد نفراتی که می‌گویند اعضای جمعیت حامیان هوادار فوتبال هستند که در راه برگزاری جشن قهرمانی و اهدای کاپ به ما کمک می‌کنند.

او ادامه داد: تنها ۳ نفر از کارمندان روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به جم آمده اند و شاید مجموع نفراتی که از این سازمان راهی جم شده باشند با احتساب مسئولان برگزاری بازی کمتر از ۱۰ نفر باشد. بیشتر نفراتمان به اصفهان رفته اند، اما متاسفانه برخی دوستان اعضای جمعیت حامیان هوادار فوتبال را هم کارمند سازمان لیگ محاسبه کرده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: این نفرات حامیان هوادار هم در محل‌هایی که هیئت فوتبال جم در نظر گرفته مستقر شده اند. همانگونه که برخی افراد از همین جمعیت هم برای کار مشابه به اصفهان رفته اند.


بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حاشیه های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار