ضرورت ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه‌های فصلی در حاشیه جاده‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بر لزوم ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه‌های فصلی در حاشیه جاده‌ها تاکید کرد.

ضرورت ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه‌های فصلی در حاشیه جاده‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه‌های فصلی در حاشیه جاده‌ها که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در فصل پیش رو متاسفانه عده‌ای در حاشیه جاده‌ها و در فضا‌های غیربهداشتی، اقدام به خرید و فروش میوه‌های فصلی می‌کنند که با توجه به مشکلات ایجاد شده ضرورت دارد این مراکز ساماندهی شوند.

وی افزود: خرید و فروش میوه در حاشیه جاده، علاوه بر اینکه تعرض به حریم جاده محسوب می‌شود، مشکلاتی را نیز برای شهروندان و تردد‌های جاده‌ای ایجاد می‌کند که ضرورت دارد دستگاه‌های ذیربط از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص وارد عمل شود و متخطیان را به مراجع قضایی معرفی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در رابطه با ارائه مستقیم میوه‌ها و محصولات کشاورزی به کارخانجات تبدیلی گفت: علت عدم خرید محصولات بصورت مستقیم توسط کارخانجات باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر در این خصوص منابع مالی برای ارائه مستقیم محصول به کارخانه نیاز باشد باید آن را تامین کنیم.

حسینی همچنین گفت: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و میوه‌های فصلی می‌توان بازارچه‌هایی را بصورت استاندارد و بهداشتی در برخی روستا‌ها ایجاد کرد تا مردم نیز بتوانند در صورت تمایل مستقیما از این مراکز خرید کنند.

انتهای پیام/م
 
 

برگزاری جلسه ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه‌های فصلی در حاشیه جاده‌ها

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.