معافیت ۵۷ مددجوی کمیته امداد مهاباد از خرید انشعابات قانونی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان مهاباد گفت: پارسال ۵۷ مددجوی کمیته امداد این شهرستان از معافیت قانونی انشعابات بهره‌مند شدند.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پارسال ۱۲۴ خانوار به ادارات و شهرداری و نظام مهندسی معرفی شدند که ۵۷ خانوار بیش از ۲۵۷ میلیون ریال از سایر انشعابات قانونی معاف شدند.

وی افزود: بر اساس تبصره‌های قانون بودجه، بهره‌مندی مددجویان از انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب رایگان بوده و واگذاری این انشعابات برای مددجویان در سال ۹۷ در مقایسه با پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.

خضری اضافه کرد: پارسال ۱۰ مورد انشعاب برق، ۱۱ مورد انشعاب آب، ۲۶ مورد انشعاب گاز، ۵ مورد انشعاب فاضلاب، ۱۲ خانوار معرفی به شهرداری پروانه ساختمانی و ۵ خانوار برای دهیاری و ۱۲ خانوار به نظام مهندسی از خدمات شهری و روستایی به‌صورت رایگان به مددجویان این نهاد واگذار شده است.

وی در ادامه واگذاری انشعابات به خانواده‌های نیازمند در سال جاری، گفت: واگذاری انشعابات به مددجویان در تبصره‌های قانون بودجه سال ۹۸ تصویب شده و در سال جاری نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام / س خ

بهرمندی مددجویان کمیته امداد از انشعابات رایگان در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.