استاندار آذربایجان شرقی؛

تاکید استاندار بر ترویج فرهنگ ایثار در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی بر سیاست گذاری و تدوین برنامه‌ای مشخص برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

تاکید استاندار بر ترویج فرهنگ ایثار در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ازتاکید استاندار بر ترویج فرهنگ ایثار در آذربایجان شرقی تمام دستگاه‌ها خواست تا اقدامات سال گذشته و برنامه‌های امسال را همراه با نکته نظرات و پیشنهادات به این شورا ارسال کنند تا برنامه‌ای مشخص در استان تدوین شود که نقشه راه در موضوع فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی گفت: باید کارگروه‌های تخصصی موجود در دستگاه‌های مختلف با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت فعال‌تر شوند و کارگروه‌های تخصصی جدید دیگر مثل کارگروه فضای مجازی شروع به فعالیت کنند.

پورمحمدی افزود: باید طرح سپاس که همان دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران است تداوم داشته باشد و محدود به چند خانواده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده اند، نشود.

وی برساماندهی و کیفیت بخشیدن به برگزاری یادواره‌های شهدا نیز تاکید کرد و اضافه کرد: باید سعی شود سخنرانان خوب به یادواره‌ها دعوت شود تا مراسم باشکوه و حضور حداکثری مردم باشد.

پورمحمدی ادامه داد: باید به جلوه‌های دیگر ایثار و شهادت مثل آزادی زندانیان غیر عمد، کمک رسانی در حوادث و بلایای طبیعی، دستگیری از نیازمندان و ایتام نیز توجه شود.

در این جلسه حاضران نکته نظرات خود را برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان بیان کردند که توجه به ثبت خاطرات پدران و مادران شهدا و نشر کتاب با موضوع ایثار و شهادت، توجه به وصیت نامه شهدا، لزوم وجود برنامه‌های جدید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر نوجوان و جوان و توجه به ساماندهی گلزار شهدا از جمله آن‌ها بود.

 

انتهای پیام/ش

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.