معارفه فرماندار و معاون سیاسی استاندار قزوین

فرماندار شهرستان قزوین و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین امروز در شورای اداری معارفه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در جلسه شورای اداری استان قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان معاون سیاسی معرفی شد.

پیش از این علیرضا آشناگر عهده دار این سمت بود که به عنوان استاندار سمنان انتخاب شد.

در جلسه امروز همچنین محمد شفیعی که پیش از این سرپرست فرمانداری قزوین بود به عنوان فرماندار شهرستان قزوین معرفی شد، پیش از او سید علی موسوی فرماندار قزوین بود.

زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی میان مدیران هستیم.

زاهدی افزود: مسولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم و مدیران باید با تلاش شبانه روزی خود زمینه خدمت به مردم را فراهم کنند.

وی با قدردانی از زحمات موسوی فرماندار سابق قزوین گفت: آقای موسوی یکی از مدیران پر سابقه وزارت کشور است و متانت و اخلاق مداری وی باید الگو قرار گیرد.

استاندار در ادامه به ظرفیت مهم شهرستان قزوین اشاره کرد و گفت: بیشتر جمعیت استان در شهرستان قزوین زندگی می‌کند.

استاندار قزوین در ادامه گفت: با توجه به شناخت خوب و تجربه ارزشمندی که آقای حبیبی در استان قزوین داشته است گزینه مناسبی برای تصدی سمت معاون سیاسی، امنیتی استاندار بود.

زاهدی در ادامه بر ضرورت ایجاد فضای باز سیاسی تاکید کرد و گفت: رقابت سیاسی یاید باشد، ولی نباید تندروی‌های سیاسی رخ دهد امروز نیازمند آرامش، انسجام و همکاری هستیم.

استاندار با اشاره به در پیش بودن انتاخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امانت داری، قانونمداری و اخلااق مداری سه محورمهم برگزارکنندگان انتخابات است.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: با انتخاب معاون سیاسی و امنیتی، علاوه بر برنامه ریزی برای برپایی انتخابات زمینه امنیت و آرامش در استان نیز افزایش خواهد یافت

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: باید سمت‌های سیاسی به افرادی سپرده شود که توانایی آن را داشته باشند.

حمیده زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم بر استفاده از مدیران بومی در سمت‌های مختلف تاکید کرد.

زرآبادی همچنین با تاکید بر پرهیز از تخریب افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: هیچ یک از نیرو‌هایی که در استان خدمت می‌کنند نباید تخریب شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم تنها بر عهده یک دستگاه خاص نیست، افزود: هم اینک ۹ واحد تولیدی بحرانی در استان داریم که همه باید برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای اداری استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار