مجیدی: هر وقت از استقلال می‌روم و برمی گردم یک آجر هم جابجا نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر بار از استقلال رفتم، در این تیم قرارداد‌های میلیاردی بسته شده، اما نتیجه‌ای گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ابتدا به هواداران پرسپولیس بابت قهرمانی شان تبریک می‌گویم. در خصوص استقلال نیز باید بگویم که خیلی فکر کردم چه حرفی بزنم و بهترین حرف این است که بگویم با هواداران باید با واقعیت صحبت کرد و من خوشبختی در استقلال را خیلی زود تجربه کردم ستاره شدم و میلیون نفر به من علاقه داشتند و حرف‌هایی که می‌زنم را برای بازی با اعتبارم مطرح نمی‌کنم.

مجیدی ادامه داد: آجر به آجر استقلال را می‌شناسم. فرزند این باشگاه هستم و حرف‌ها و شیطنت‌هایی که در استقلال روی می‌دهد را می شناسم، اما هر موقع که استقلال را ترک می‌کنم و برمی گردم متوجه می‌شوم که حتی یک آجر هم در استقلال جابجا نشده است. قرارداد‌های میلیاردی بسته شده و نتیجه‌ای هم گرفته نشده.

سرمربی استقلال گفت: شخصیتی که برای استقلال نیاز است در تیم دیده نمی‌شود. باید ساختار استقلال درست شود. به صورت قاطع به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به استقلال برمی گردانم و امروز در جلسه فنی به بازیکنان یادآوری کردم بازیکنی که با استقلال قرارداد می‌بندد، ابتدا با هوادارانش قرارداد بسته است. هر کسی نیز که ناراحت است باید به خانه برگردد و این را در جلسه فنی قبل از بازی به بازیکنان گفتم. بازیکن استقلال باید بداند به هوادار این تیم تعهد دارد.

مجیدی درخصوص صحبت‌های که چند روز پیش مطرح کرده بود و حاشیه ساز شده بود تصریح کرد: اگر زمان به عقب برگردد شاید آن حرف‌ها را علیه عراقچی نمی‌زدم چرا که یک سیاست مدار نیز می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد، اما هواداران استقلال خیالشان راحت باشد، چون تیم را از اول می‌سازیم. تیمی که در خور نام استقلال باشد.


بیشتر بخوانید:

استقلال تهران ۲ - سپیدرود رشت ۱/ سپیدرود سقوط کرد

آیا مجیدی لیست تمدید بازیکنان را به مدیران استقلال تحویل داده است؟

پُست معنادار شفر در مورد یک شایعه


انتهای پیام/

صحبت های مجیدی درخصوص استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار