مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

کاهش ۹۰ درصدی مشکل نوسانات فشار آب در شهر قیدار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تکمیل عملیات زون بندی، اصلاح شبکه و نصب فشار سنج آن لاین مشکل فشار شبکه آب شهری در قیدار بیش از ۹۰ درصد کاهش یافت.

کاهش ۹۰ درصدی مشکل نوسانات فشار آب در شهر قیداربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای مدیریت فشار شبکه در شهر قیدار به طول ۱.۵ کیلومتر و اجرای بیش از یک کیلومتر لوله گذاری جدید، نوسانات افت فشار روزانه در شهر قیدار را به طور چشمگیری کاهش داد.

وی افزود: عملیات زون بندی علاوه بر شهر قیدار در شهر‌های زرین رود، کرسف، نوربهار، گرماب و سجاس نیز در دست اقدام می‌باشد.

جزء قاسمی هدف از اجرای عملیات زون بندی و مدیریت فشار شبکه آب شهر قیدار را کاهش آمار حوادث و اتفاقات آب و به تبع آن کاهش هدر رفت و افزایش ضریب اطمینان و تاب آوری در شبکه آب شهری عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: برای اجرای عملیات اصلاح و زون بندی شبکه آب در شهر قیدار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جزء قاسمی عنوان کرد: با اجرای طرح مدیریت فشار آب در شهر قیدار برای نخستین بار، این شهر جزو شهر‌های برتر استان در زمینه اجرای عملیات زون بندی، مدیریت فشار و نصب دیتا لاگردار آنلاین محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با نصب ۱۵ فقره شیر فشار شکن دو زمانه از این پس، فشار آب مشترکین در قیدار به صورت ثلبت و بدون نوسان خواهد بود.

این مسئول اظهار کرد: همچنین برای کنترل نوسانات فشار آب ۱۵ فقره فشار سنج آنلاین جهت نمایش فشار شبکه در مرکز پیام، در سطح شهر قیدار نصب گردیده است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

کاهش  مشکل نوسانات فشار آب در شهر قیدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.