وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدند

شرکت وان‌پلاس در تبلیغات اخیر خود نشان داده که پرچمداران جدید این شرکت ضد آب هستند.

وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس همواره به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود را با کیفیت بالا و قیمیتی ارزان‌تر از رقبا عرضه می‌کند. همین رویه موجب شده تا تولیدات این شرکت در سال‌های اخیر فروش خوبی داشته باشند و وان‌پلاس رشد صعودی را در بازار تلفن هوشمند تجربه کند. این شرکت تاکنون مدل میان‌رده یا پایین‌رده‌ای را به بازار عرضه نکرده و هرساله تنها به معرفی پرچمدار جدید خود با قیمتی مناسب و یک نسخه ارزان‌تر با ویژگی‌های ضعیف‌تر نسبت به مدل اصلی پرداخته است. به همین جهت تمرکز وان‌پلاس تنها بر روی پرچمداران خود است و سعی می‌کند مدل‌هایی در حد پرچمداران معروف بازار تولید کند.

وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدند

مدل جدید این شرکت با نام وان‌پلاس ۷ تا چند وقت دیگر عرضه می‌شود، این مدل یک نسخه پرو با قابلیت‌های بیشتر نیز دارد، وا‌ن‌پلاس تا به امروز تبلیغات زیادی برای پرچمدار ۲۰۱۹ خود کرده است و امید زیادی به فروش این مدل دارد، به همین دلیل این شرکت ویژگی جدیدی را به پرچمدار جدید خود اضافه نموده که تاکنون در هیچ‌کدام از مدل‌های وان‌پلاس دیده نشده بود.

وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدند

وان‌پلاس در تبلیغ جدید خود نشانداده که پرچمدار این شرکت ضد آب خواهد بود، وان‌پلاس تاکنون قابلیت ضد آب بودن را برای پرچمداران خود در نظر نگرفته بود و یکی از دلایل این امر، هزینه دریافت گواهی رسمی IP برای این محصولات است، وان‌پلاس در تلاش است تا به هر نحوی از هزینه‌های اضافی بپرهیزد و قیمت مدل‌های خود را پایین نگه‌‎‌دارد.

حال وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو برای اولین بار به ویژگی ضد آب مجهز شدند، اما هنوز هم وان‌پلاس گواهی IP را برای این دو مدل دریافت نکرده است، در واقع طبق تبلیغ این شرکت، این ویژگی به صورتی غیر رسمی برای پرچمداران جدید وان‌پلاس در نظر گرفته خواهند شد. در ویدئو تبلیغی وان‌پلاس به این موضوع اشاره می‌شود که امتیاز رسمی مقاومت در برابر آب برای مشتریان هزینه به همراه دارد، از این رو به جای پرداخت هزینه و گواهی‌نامه رسمی، همین که خریداران بدانند که گوشی آن‌ها قابلیت مقاومت در برابر آب را دارد، کافی است.

وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو به قابلیت ضد آب مجهز شدند

با این وجود وان‌پلاس اعلام کرده که ضمانت‌نامه پرچمداران این شرکت، خرابی بر اثر برخورد با آب را پشتیبانی نمی‌کند، همچنین مشخص نیست که این مقاومت تا چه عمق و در چه مقدار زمانی کارکرد دارد، این موارد برای مدل‌های دارای گواهی IP مشخص می‌شود و خریداران به طور کامل مقدار مقاومت گوشی خود در برابر آب را می‌دانند. وان‌پلاس با عرضه پرچمدار خود با این شرایط نمی‌تواند اطمینان خاطر از مقاومت در مقابل آب را به خریداران بدهد و به همین دلیل خریداران نیز ریسک برخورد آب با گوشی خود را نخواهند پذیرفت، از این رو به نظر می‌رسد این حرکت تاثیر زیادی در فروش این مدل نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرام


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار