عرضه دو هزار مصحف قرآنی برای وقف در نمایشگاه قرآن

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:در شانزدهمین نمایشگاه قرآن وعترت دوهزار مصحف قرآنی برای وقف عرضه شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی قاسمی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: این نهاد با راه اندازی چهار غرفه نام نویسی طرح ملی حفظ قرآن، حفظ مجازی قرآن، مسابقات قرآن و غرفه فروش قرآن و کتاب‌های مذهبی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: در این دوره از این رویداد فرهنگی تا سوم خرداد علاقه‌مندان با شرکت در طرح وقف مصحف قرآنی می‌توانند با پرداخت ۱۸۰ هزار ریال یک جلد قرآن کریم یا نهج البلاغه تهیه و آن را وقف کنند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در دوره پیشین نمایشگاه در پارسال سه هزار مصحف قرآنی وقف شد درحالیکه امسال با توجه به افزایش قیمت کاغذ، حدود وقف دو هزار مصحف قرآنی پیش‌بینی شده است.

یحیی قاسمی افزود: همچنین امسال در نمایشگاه قرآن کریم اصفهان مستند‌های مربوط به مسابقات قرآن، آزمون طرح ملی حفظ قرآن و جزءخوانی قرآن‌کریم برای بازدیدکنندگان پخش می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از امروز تا سوم خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.