خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: مربی تیم شهرداری سیرجان به پدر دروازه بان ما که مدتی است فوت شده است بی احترامی کرد، من نمی‌دانم برخی از تیم‌ها به چه قیمتی به دنبال نتیجه هستند.

هاجر خراسانی سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درگیری شب گذشته بازی این تیم مقابل شهرداری سیرجان اظهار داشت: تا به حال در تمام عمر ورزشی ام چنین اتفاقی را مشاهده نکرده بودم. من و بازیکنان آسیب دیده بعد از بازی تا ساعت سه نیمه شب در بیمارستان بودیم و یکی از بازیکنانمان بر اثر ضربه شدیدی که به سرش خورده بود مدام بالا می‌آورد و اکنون از بیمارستان مرخص شده است، اما سرش به شدت ورم کرده است.

او تصریح کرد: متاسفانه به هر قیمتی می‌خواهند مقام بیاورند و تعداد زیادی از بازیکنان ما را کتک زدند. من با استرس و ناراحتی تمام شب را پشت سر گذاشتم و اکنون که عکس بازی‌ها را می‌بینم به شدت تاسف می‌خورم.

سرمربی سیرجان تمرکز کمک داور را به هم ریخت

خراسانی افزود: سرمربی شهرداری سیرجان در بازی با کمک داور حرف می‌زد و کمک داور هم به همین دلیل روی بازی تمرکزی نداشت. سیرجانی‌ها در بازی جو سازی کردند و آن‌ها آغاز کننده درگیری ها بودند و بازیکنانمان را کتک زدند حتی یکی از بازیکنانمان را با سر به زمین زدند. دروازه بان تیم ما پدرش فوت شده است و سرمربی سیرجان به پدر او حرف نامربوط زد و من در تمام بازی کنار خط زمین بودم و فقط بازیکنانم را به بیرون زمین می‌کشیدم.

داور باید از نیمه اول جلو سیرجان را می‌گرفت

سرپرست تیم ذوب آهن در ادامه اظهار داشت: داور بازی باید از نیمه اول با بازیکنان سیرجان بر خورد می کرد. اگر بازیکنان آن‌ها را از همان اول اخراج کرده بود چنین اتفاقی نمی‌افتاد و من اکنون فقط خوشحالم که بازیکنانم سالم هستند و خدای نکرده اتفاق خیلی فجیعی برای آن‌ها رخ نداده است.

زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

خراسانی ادامه داد: چهار پزشک، آتش نشانی و حراست کنار زمین ما بودند و اگر این‌ها نبودند معلوم نبود که چه اتفاقی بر سر ما می‌افتد. یکی از بازیکنان سیرجان با آرنج بازیکن تیم ما را کتک زد و من اکنون از دیدن صحنه‌های شب گذشته احساس تاسف می کنم. مسئولان باید فکری کنند، زیرا برخی بازیکنان زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته اند، وقت آن رسیده که فوتبال بانوان ما حرفه‌ای شود.


بیشتر بخوانید:

خشونت فوتبال به بانوان هم رسید/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی!

شهرداری بم یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در خصوص درگیری شب گذشته در لیگ بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار