گلزار: در خصوص اشتباهات داوری هرچقدر اعتراض کردیم صدایمان به جایی نرسید

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در طول فصل داوران اشتباهات زیادی علیه ما انجام دادند، اما هرچقدر اعتراض کردیم صدایمان به جایی نرسید.

اسد گلزار سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص پایان لیگ اظهار کرد: فصل سختی را به همراه تیم ماشین سازی پشت سر گذاشتیم،  زیرا در طول فصل بازی‌های سخت و حساسی را انجام دادیم.

او در ادامه افزود: در طول فصل داوران اشتباهات زیادی علیه ما انجام دادند که اگر اشتباهات آن‌ها رخ نمی‌داد جایگاه تیم فوتبال ماشین سازی در جدول رده بندی این رقابت‌ها خیلی بهتر از رتبه سیزدهم می‌شد. در خصوص  اشتباهات داوری در لیگ هرچقدر اعتراض کردیم صدایمان به جایی نرسید.

گلزار در خصوص لیست ورودی و خروجی تیمش  نیز گفت: همه چیز به نظر مربی و کادر فنی تیم بستگی دارد، اما در‌های تیم فوتبال ماشین سازی به روی همه بایکنان باز است و هرکس برای تمدید قرار داد تمایل داشته باشد از او استقبال خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص وضعیت رضا خالقی فر مهاجم فصل گذشته این تیم نیز بیان کرد: پس از حواشی اخیر این بازیکن قبل از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس، این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت و باشگاه هنوز در مورد او تصمیمی نگرفته است. اما به نظر می‌رسد این بازیکن اولین کسی باشد که از تیم ماشین سازی جدا شود.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه  در خصوص انتقال محمد حسین کنعانی زادگان به یکی از باشگاه های پایتخت نیز تصریح کرد: هنوز هیچ چیز در این باره مشخص نیست، اما این بازیکن  قرارداش با باشگاه به اتمام رسیده است و انتخاب باشگاه مورد نظرش نیز بستگی به نظر شخصی خودش دارد.

او همچنین در خصوص اختصاص بودجه توسط مالیک باشگاه نسبت به ۲ تیم تحت مالکیتش یعنی ماشین سازی و تراکتور سازی تبریز نیز گفت: باشگاه فوتبال ماشین سازی دارای یک هیئت مدیره جداگانه می‌باشد و این مسائل نیز به هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه مربوط می‌شود و مالک در این زمینه دخالتی نخواهد داشت.

گلزار در ادامه در خصوص  شایعات اخیر نسبت به واگذاری این تیم نیز گفت:در صورت واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی، این تیم از شهر تبریز خارج نخواهد شد  وخروج این تیم از شهر تبریز شایعه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار