قلی زاده: لیگ فوتسال در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

مدیرعامل و مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: لیگ برتر در کشور ما لیگ پولدار‌ها است و در آن شگفتی دیده نمی‌شود.

رسول قلی زادهمدیرعامل و مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم برای حضور در فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما تمرینات خود را از روز گذشته (جمعه) شروع کرده است. کادر تیم مشخص است و با بازیکنان مورد نظر کادر فنی در حال مذاکره هستیم.

با بازیکنان جدید به توافق رسیدیم

مدیرعامل سوهان محمد سیما قم درباره بازیکنان مورد نظر تیم گفت: با بازیکنان فصل گذشته خود تمدید کرده ایم و در حال مذاکره با یک سری بازیکن جدید هستیم.

وی ادامه داد: با طا‌ها نعمتیان و سعید قلندری و اسحاق سورغالی به توافق رسیده ایم و ان شا الله تا پایان این هفته شرایط این بازیکنان مشخص می‌شود و بزودی به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.

قلی زاده: لیگ در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

قلی زاده درباره وضعیت رئیس هیئت مدیره این تیم گفت: قرار است که فردا هیئت مدیره جلسه‌ای را برگزار کند و درباره رئیس هیئت مدیره تصمیم گیری شود، اما به احتمال بسیار زیاد محمد زمردی به مانند فصل گذشته ریاست هیئت مدیره این باشگاه را بر عهده خواهد گرفت.

لیگ برتر در ایران به نفع پولدارها است

مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره لیگ برتر در فصل گذشته گفت: لیگ برتر در کشور ما لیگ پولدار‌ها است و در آن شگفتی دیده نمی‌شود. و از قبل مشخص است که چه تیمی قهرمان می‌شود مگر این که معجزه‌ای در آن رخ دهد.

وی در ادامه افزود: تیم ما از لحاظ مالی در فصل گذشته در رتبه ۱۰ یا ۱۱ بود، و وقتی در جدول رده بندی مسابقات لیگ جزء ۴ تیم بالای جدول قرار گرفتیم این وضعیت حکم قهرمانی برای تیم ما داشت. تیم‌هایی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند با پیشنهاد‌های مالی خوب بازیکن ما را از تیم جدا می‌کنند.

پلی آف باعث پویایی لیگ است

مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما قم درباره بهتر شدن وضعیت لیگ در فصل بعد گفت: بازی‌های پلی آف در لیگ نشان می‌دهد که لیگ ما لیگ پویایی است و همه تیم‌ها تا لحظه آخر برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. امیدورام در فصل بعد هم همین شرایط وجود داشته باشد.

امسال شرایط مالی تیم بهتر است

قلی زاده درباره شرایط مالی این تیم در فصل بعد گفت: امسال شرایط مالی ما نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. اگر شرایط مالی برای همه تیم‌ها یکسان باشد و تبلیغات کنار زمین برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد، که این هم برمی گردد به سیاست صدا و سیما که تیم‌ها حق پخش تلویزیونی داشته باشند که چنین چیزی در کشور ما وجود ندارد و حتی در فوتبال هم می‌بینیم که چنین چیزی وجود ندارد.

قلی زاده: لیگ در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

هیئت مدیره جدید کار را قوی کرده است

قلی زاده درباره وضعیت این تیم برای فصل بعد گفت: برای اولین بار ما امسال یک هیئت مدیره بسیار قوی داریم که با وجود آقایان نورورزی و زمردی وضعیت ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و می‌توان گفت که قظعا وضعیت ما از فصل گذشته بدتر نخواهد شد.

بلیط فروشی حق قانونی باشگاه ها است

قلی زاده مدیرعامل باشگاه محمد سیما در پایان صحبت هایش درباره وضعیت بلیط فروشی این تیم گفت: بلیط فروشی حق باشگاه‌ها است و امیدواریم که هوادارن ما از دست ما دلگیر نباشند. در حال بهتر کردن شرایط هستیم. آن‌هایی که از لحاظ مالی در مضیقه هستند را سعی می‌کنیم به صورت رایگان به آن‌ها بلیط دهیم و آن‌هایی که یک مقدار از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند به جای یک بلیط چند بلیط بگیرند که این کمک می‌کند به وضعیت اقتصادی باشگاه تا ما بتوانیم دوباره بازیکنان مورد نظر هوادارانمان را به این تیم برگردانیم. مثل حسن زاده، اوجی، تقی زاده.


بیشتر بخوانید

از شائبه پیدا شدن برگه مشکوک درون دروازه تا اعتصاب به دلیل مسائل مالی در لیگ برتر فوتسال

پیروزی مس سونگون در خانه محمد سیمای قم

نتایج مرحله دوم پلی آف لیگ فوتسال/ محمد سیمای قم صعود کرد، سن ایچ کامبک زد


انتهای پیام/

صحبت‌های مدیرعامل و مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار