ورزشکاران دعوت شده اردبیلی به تیم‌های ملی حمایت می‌شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ورزشکاران دعوت شده استان اردبیل به تیم‌های ملی حمایت همه جانبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم‌های ملی ووشو جوانان و بزرگسالان استان با ابراز خرسندی از تعداد دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان گفت: در صورت عضویت این ورزشکاران در تیم‌های ملی، حمایت همه جانبه‌ای را انجام خواهیم داد.

وی بااشاره به اینکه باید قدر ورزشکاران استان اردبیل را بدانیم افزود: تمام تلاش یک ورزشکار حضور در تیم ملی کشور و افتخارآفرینی برای ایرانمان است که باید تلاش کنیم زمینه را برای این ورزشکاران فراهم کنیم.

افشار، رئیس هیات ووشو استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن ارائه عملکرد هیات ووشو درسال ۹۷ گفت: اجرای برنامه‌های راهبردی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات و لیگ‌های استانی در رده‌های سنی پایه و کسب مدال‌های رنگارنگ درتمام رده‌های سنی را از جمله برنامه‌های هیات درسال ۹۷ بود.

وی همچنین برای اولین بار میزبانی مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در آبان ماه ۹۷ در اردبیل را نتیجه تدوین برنامه‌های جامع وکاربردی توسط خانواده بزرگ ووشو دانست افزود: امسال هم ۱۳ نفر از ووشو کاران آقا و خانم استان به اردو‌های انتخابی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند که تنها خواسته ما حمایت از این ورزشکاران است.

گفتنی است اردوی انتخابی تیم ملی جوانان در ۲۸ اردیبهشت و بزرگسالان نیز در ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: تیم ملی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.