توزیع سبد غذایی و بسته فرهنگی در بین مددجویان

رئیس کمیته امداد امام (ره) اروندکنار از توزیع سبد غذایی و بسته فرهنگی خیرین و نیکوکاران به ارزش یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال در بین مددجویان تحت حمایت خبر داد.

محمد رضا مطوری رئیس کمیته امداد امام (ره) اروندکنار در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: با عنایت به ظرفیت های موجود در منطقه و به منظور کمک به ایتام  و نیازمندان و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، به منظور ترویج فرهنگ احسان و انفاق و زنده نگه داشتن سنت حسنه اطعام  ایتام و نیازمندان، پس از رایزنی با خیرین و نیکوکاران   تعداد ۱۲۵۰ سبد غذایی و ۱۰۰ بسته فرهنگی به ارزش  یک میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال تهیه و در اختیار خانواده های ایتام و مددجویان تحت حمایت این اداره در شهر اروندکنار قرار گرفت.

وی  افزود: سبد های غذایی یاد شده شامل: برنج،روغن، ماکارونی، سویا،رب گوجه، نمک و بسته های فرهنگی مشتمل بر کیف مدرسه، دفتر، خودکار،قلم،پاک کن،کتب ادعیه ،قرآن و رساله توضیح المسائل ، کتب  نقاشی و داستان  می باشند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) اروندکنار ادامه داد: سعی ما بر این است تا پایان ماه مبارک رمضان کمک های بیشتر  جهت حمایت از مددجویان جذب گردد که به اطلاع عزیران خواهیم  رساند.

انتهای پیام/ د

توزیع سبد غذایی و بسته فرهنگی   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.