تسریع در حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر

استاندار بوشهر گفت: مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر با کمک و همکاری دستگاه‌های ذیربط حل شود.

تسریع در حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر، با تاکید بر تسریع در حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر افزود: صدرای بوشهر دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در عرصه تولید و اشتغال دارد که باید تلاش شود با کمک و همکاری دستگاه‌های ذیربط این واحدصنعتی تولیدی زمین‌گیر نشود.

وی، با تاکید بر رفع توقیف اموال صدرا بیان کرد: تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا با دستگاه‌های تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر ضروری است.

استاندار بوشهر ارائه راهکار لازم برای فعال کردن صدرا را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: شرکت صدرای بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار است که در پروژه‌های مختلفی از جمله واحد‌های جدید نیروگاه اتمی بوشهر می‌تواند فعالیت کند.

گراوند با بیان اینکه راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد باید در دستور کار قرار بگیرد تصریح کرد: واحد‌های تولیدی راکدی که با حمایت می‌تواند فعال شود باید مورد توجه قرار بگیرد و راهکار‌های لازم برای پرداخت تسهیلات ارائه شود.

وی، با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحد‌های جدید تولیدی و صنعتی از جمله صنایع پتروشیمی بوشهر و متانول کاوه افزود: در راه‌اندازی این صنایع نگاه اشتغال آن‌ها باید به جذب نیرو‌های بومی استان بوشهر باشد.

استاندار بوشهر، فعال شدن ظرفیت واحد‌های خالی، واحد‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در راستای تامین نیاز کشور به محصولات مختلف، نیاز است واحد‌هایی که ظرفیت خالی دارند فعال شود تا ضمن افزایش محصول زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

گراوند از اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی و کشاورزی استان خبر داد و گفت: در تسریع اجرای طرح کاداستر و صدور سند، کارگروه رفع تداخل اراضی ملی، دولتی و مسثنیات استان بوشهر فعال شود.

وی، با تاکیدبر تسریع اجرای طرح‌های تولیدی بر اساس ظرفیت‌ها، منابع و توانمندی‌های استان بوشهر گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش‌های گلخانه‌ها، آبزی‌پروری، گردشگری، معادن و دیگر حوزه‌ها تدوین و طبق برنامه‌زمان‌بندی اجراء و تکمیل شود.

استاندار بوشهر افزود: باید زمان اجرای پروژه‌ها مشخص شود و سرمایه‌گذارانی که بر اساس برنامه طرح خود را اجراء نکنند قرارداد آنان لغو می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح‌های تولیدی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین و اجراء شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.