نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

ریشه همه مشکلات کشور ضعف قانون است

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه تمامی مشکلات ضعف قانون، سو مدیریت و نبود نظارت در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در بافق گفت: ریشه تمامی مشکلات کشور را ضعف قانون برشمرد و گفت: مشکلات کشور به خاطر سو مدیریت و تحریم ها است که مدیریت در کشور ضعیف است و نظارت خوب نمی شود.

وی صدور مجوز دانشگاه فنی حرفه ای، حل مشکلات ماهی تیلاپیا و دو بانده کردن جاده بافق یزد و صدور مجوز ۴ واحد مسکونی برای پزشکان از دیگر اقدامات مهم برای شهرستان برشمرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به آغاز بکار فولاد ابویی پس از ۷سال تعطیلی تصریح کرد: تا‌کنون بیش از ۱۰۰جلسه با استاندار، مسئولان و معاونان و بیش از ۹۰جلسه با وزرا داشته ام.

۱۵ معدن باید به بافق عوارض دهند

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: در بحث دو درصد پرداخت عوارض،۱۵ معدن باید به بافق عوارض دهند که این اقدام کمک شایانی به توسعه شهرستان می‌کند.

صباغیان همچنین به مرز‌های جغرافیایی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: همه استان‌ها با هم اختلاف مرزی دارند که معیار تمام آن‌ها قانون است و برای هیچ منطقه نظر شخصی ندارم و از قانون حمایت می کنم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این وضعیت فاصله طبقاتی ایجاد می‌کند و کار و توسعه دچار مشکل می‌شود و دشمن از این موقعیت استفاده و تحریم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

صباغیان افزود: امروز باید وحدت در کشور باشد در غیر این صورت نابود می‌شویم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ضعف مدیریت
آخرین اخبار