با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری منصوب شد

با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، منصور کبگانیان به سمت قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

کبگانیان به سمت قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری منصوب شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور حکمی منصور کبگانیان را به سمت قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با اعتماد به فضل الهی و نظر به وظایف خطیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت کلان بر امور علمی کشور و به منظور تحقق و اجرایی‌سازی کامل سیاست‌ها، تصمیمات و مصوبات شورای‌عالی در حوزه علم و فناوری جنابعالی را به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اختیارات کامل علمی، اداری و پشتیبانی مربوطه منصوب می‌کنیم.

همچنین در بخش دیگری از این حکم نیز آمده است: به منظور سیاستگذاری اجرایی، هماهنگی و نظارت بر اجرای نقشه جامع علمی کشور حکم جنابعالی به عنوان قائم‌مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور برای مدت سه سال تمدید می‌شود.

بدیهی است ستاد علم و فناوری نقش هماهنگ کننده شورا‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مربوطه را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار