استادار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها موظفند چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

روابط عمومی‌ها موظفند چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در همایش قدردانی از روابط عمومی‌های این استان گفت: روابط عمومی‌ها موظف هستند چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند و افکار عمومی را اقناع نمایند.

آقازاده افزود: در شرایط تحریم‌ها مسئولیت روابط عمومی‌ها خیلی مهم است آن‌ها می‌توانند با انعکاس نقاط مثبت نهاد‌ها و سازمان‌ها جامعه را امیدوار کنند و به طور مستقیم و غیرمستقیم در رسیدن به اهداف شعار سال نقش داشته باشند.

خزائی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی هم در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها نماد و چشم بینای هر سازمان و اداره هستند و می‌توانند با ایجاد تعامل دوطرفه ادارات و سازمان‌ها را در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

به مناسبت روز روابط عمومی از بیش از ۱۵۰ نفر از مسئولان روابط عمومی‌های ادارات استان مرکزی و خانواده دو مسئول روابط عمومی فقید قدردانی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم رستورانی که با سرمایه بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث و برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده بود افتتاح شد.

انتهای پیام / ج

قدردانی از روابط عمومی‌های استان مرکزی

برچسب ها: استاداری ، قدردانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.