ترین‌های لیگ در لیست فرهاد!

با آغاز فصل نقل و انتقالات اسامی گوناگونی برای حضور در تیم فوتبال استقلال مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بازی‌های لیگ هجدهم را به پایان رساند تا بدین ترتیب مدیران پوشان برای تقویت تیم دست به کار شوند و مذاکراتی را با گزینه‌های مد نظر داشته باشند.

پیمان رنجبری، مهاجم تیم گل گهر سیرجان که با کسب عنوان آقای گلی لیگ یک موفق شد با این تیم به لیگ برتر صعود کند یکی از اهداف مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات است و مذاکراتی با این بازیکن برای فصل آتی انجام شده و او می‌تواند یکی از بازیکنان جدید در جمع آبی‌ها باشد.

عزت الله پور قاز، ولیسانی از نساجی و یک گزینه اروپایی هم گویا در لیست فرهاد مجیدی هستند تا مذاکرات برای توافقات با آن‌ها حاصل شود.

آرش رضاوند و سیاوش یزدانی از تیم سپاهان هم می‌توانند از گزینه‌های باشند که فصل آتی در استقلال پا به توپ شوند.

رضا علیاری، رضا اسدی، بهنام برزای، ارسلان مطهری، پل لوزانو، اوساگونا و محمد کریمی آقای پاس گل سپاهان هم بازیکنانی هستند که طبق برخی شنیده‌ها از منابع غیر رسمی در فهرست استقلال قرار دارند.

به هر ترتیب با آغاز فصل نقل و انتقالات هر روز اسامی گوناگونی برای حضور در استقلال مطرح می‌شود که در نهایت باید دید کدام یک از بازیکنان مد نظر با استقلالی‌ها قرارداد رسمی امضا می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

ایسما به درب خروج نزدیک شد

کاپیتان استقلال تمدید می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار