درآمد حاصل از فروش بلیت‌های جشنواره فجر به همه صاحبان آثار رسید؟

علی رغم موافقت رئیس سازمان سینمایی مبنی بر تخصیص ۵۰ درصد از مبلغ فروش بلیت‌ها در جشنواره فیلم فجر به صاحبان آثار، اما هنوز به برخی از سهامداران فیلم‌ها پولی داده نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برای نخستین بار در تاریخ برگزاری جشنواره فیلم فجر با پیشنهاد ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و موافقت حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، مقرر شد تا ٥٠ درصد از مبلغ فروش بلیت‌ها در سینما‌های مردمی که پیش از این به جشنواره تعلق می‌گرفت بعد از پایان جشنواره و پس از کسورات قانونی به صاحبان آثار پرداخت شود.

این موضوع با استقبال و رضایت اهالی سینما مواجه شد و خرسندی آن‌ها را به همراه داشت چنانچه سینماگران متعددی طی انجام مصاحبه‌هایی، به نکات مثبت این جریان اشاره کردند.

ظاهرا روال بازگشت این پول‌ها به این شکل بوده که سازمان سینمایی پس از انجام مراحل قانونی، مبلغ را به موسسه رسانه‌های تصویری بدهد و این موسسه به حساب سهامداران فیلم واریز کند، اما طبق پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان پس از اتمام سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر و گذشت چند ماه از این جریان، هنوز به برخی از سهامداران فیلم‌ها پولی داده نشده است.

با توجه به اینکه حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی روز دوشنبه نشست خبری با اهالی رسانه دارد بهتر است درباره این موضوع نیز با شفایت کامل پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار