سلگی: ۴ ورزشکار بانو راهی تور بین المللی چین می‌شوند

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: ۴ ورزشکار بانو امشب راهی تور بین المللی چین می‌شوند تا در قالب تیم ملی ایران به رقابت بپردازند.

سلگی: ۴ ورزشکار بانو راهی تور بین المللی چین می‌شوندمحسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو  با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به نتایج درخشان تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز توسط سمیه یزدانی به همین علت به تور دو مرحله‌ای و تک مرحله در چین دعوت شدیم. نفرات اعزامی را با توجه به عملکرد بانوان و صلاحدید کادرفنی برای این مسابقات انتخاب کردیم. تیم ملی بانوان امشب با ۴ ورزشکار راهی چین می‌شوند تا در این تور بین المللی شرکت کنند. قرار است در تک مرحله این تور بین المللی اگر شرایط فراهم باشد سمیه یزدانی در قالب تیم ملی ایران شرکت کند. همچنین ماندانا دهقان در قالب تیم هلندی و مینا الهی از تیم بحرین در سه مرحله شرکت خواهند کرد.

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی کوهستان دوچرخه سواری گفت: مربی تیم ملی کوهستان همچنان مشخص نشده است و ملی پوشان زیر نظر کمیته کوهستان تمریناتشان برقرار است. فراز شکری و فرانک پرتو آذر در کشور‌های خارجی در اردوی تدارکاتی به سر می‌برند. همچنین این دو بازیکن امید اول کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ هستند. در ادامه حتما مربی برای تیم ملی کوهستان انتخاب می‌شود.

او درباره کمک هزینه مالی به فرانک پرتوآذر اظهار کرد: بحث مالی مربوط به ریاست فدراسیون می‌شود و باید تصمیم نهایی را ریاست فدراسیون بگیرد. تا جایی که بتوانیم از نظر مالی به پرتوآذر کمک کنیم تا برای کشورمان موفقیت کسب کند.

سلگی در پایان عنوان کرد: پس از نتایج درخشان بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا کمیته ملی المپیک از دوچرخه سواری بانوان حمایت‌های زیادی انجام داده است.


بیشتر بخوانید:

پرتوآذر در برابر بهترین‌های دنیا گل کاشت

بانوی دوچرخه سواری ایران باز هم اسیر بدشانسی شد

مرحله نخست لیگ پیست جوانان پایان یافت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار