سردار قاسم رضایی در کرمانشاه:

امنیت ایران در شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار نظام است

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز کشوری با امنیت ایران در جهان وجود ندارد، گفت: ایران در شرایطی دارای امنیت کامل و پایدار است که شرایط منطقه بحرانی است

امنیت ایران در شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار نظام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: تهدیداتی که در مرز‌های ایران وجود دارد و ریشه همه آن‌ها آمریکاست اکنون بی سابقه است و این امنیت بی نظیر در این شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: امروز مرز‌های ایران در شمال و جنوب، شرق و غرب در امنیت کامل قرار دارد البته مشکلاتی نظیر قاچاق، عبور و مرور‌های غیرمجاز و جاسوسی نیز وجود دارد که با همه آن‌ها با قدرت برخورد می‌شود و خواهد شد.

وی گفت: یکی از مسایل و مشکلات مرزبانی در غرب کشور بحث کوله بری است و ما همواره گفته ایم که ما با کوله بر به معنای واقعی خود که دارای مجوز‌های لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معین شده را وارد یا خارج می‌کند هیچ مشکلی نداریم و حتی او را حمایت نیز خواهیم کرد.

وی افزود:، اما افرادی که شبانه از مرز‌ها به طور غیرمجاز ورود و خروج دارند و سلاح، مشروبات، مواد مخدر و هر کالای خطرناک و غیرمجازی را وارد می‌کنند کوله بر نیستند و برخورد لازم با همه آن‌ها خواهد شد.

 فرمانده مرزبانی کشور امروز به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به این استان سفر کرده بود.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده مرزبانی به کرمانشاه

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.