۳۶ زندانی در تاکستان نیازمند کمک خیران

رییس کل دادگستری قزوین گفت: در زندان‌های استان ۳۶ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از شهرستان تاکستان حضور دارند که مجموع بدهی آن‌ها ۸ میلیارد تومان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری قزوین در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان تاکستان گفت: در زندان‌های استان ۳۶ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از این شهرستان با بدهی حدود ۸ میلیارد تومان حضور دارند که امیدواریم با کمک‌های خیران و بخشش طلبکاران شرایط آزادی آن‌ها فراهم شود.

حجت الاسلام قدرتی افزود: سال گذشته اگر کمک‌های خیران نبود، شاید نمی‌توانستیم موجبات آزادی ۲۸۱ نفر از محکومین جرائم غیرعمد استان با بدهی بیش از ۵۰ میلیارد تومان را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته طلبکاران بیش از ۴۱ میلیارد از طلب قانونی خود را بخشیدند و بدون شک همین طلبکاران نیز با گذشت از حق خود جزء خیران هستند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان را تهدید می‌کند که باید تلاش کرد تا با فراهم سازی موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، آسیب‌های اجتماعی خانواده آن‌ها را کاهش دهیم.

رییس کل دادگستری قزوین تاکید کرد: امیدواریم کمک‌های مالی خیرین مختص جشن‌های گلریزان نباشد و در طی سال نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم تعداد بیش تری از محکومین جرائم غیر عمد را از سطح زندان‌های استان آزاد کنیم.

در پایان مراسم از خیرین برتر شهرستان تاکستان با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری جشن گلریزان در تاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار