دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان دشمنی خود را در ضربه زدن به منافع اقتصادی کشور به حداکثر ظرفیت رسانده‌اند و بخش‌های مختلف اقتصاد کشور از جمله کشاورزی و دامداری را هدف قرار داده‌اند.

دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در چنین شرایطی تنها راه و بهترین راه برای برون رفت از مشکلات و مقابله با توطئه‌های دشمنان رونق بخش کشاورزی است که در خط مقدم این جبهه عشایر ما قرار دارند.

حاتمی بیان داشت: امروز عشایر استان کرمانشاه با وجود همه سختی‌هایی که برایشان به وجود آمده است ۳۰ درصد گوشت قرمز این استان را تأمین کرده‌اند و تولیدات جانبی دیگری را نیز روانه بازار می‌کنند که بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۸۵۰ هزار تن گندم از این استان برداشت شود گفت:بخاطر بارندگی‌های فراوان و رطوبت بالا بیماری زنگ زرد از تهدیدات گندم کاران محسوب می‌شد که با سم پاشی بیش از ۲۵ هزار هکتار توانستیم این نگرانی را از کشاورزان برطرف کنیم و  بنا بر تأکیدات نماینده، ولی فقیه دراستان برنامه ۳ ساله بر توسعه کشت‌های زعفران، نخود و پسته در استان را در دستور کار خود قرار دادیم.

انتهای  پیام/ز

 

امسال بیش از ۸۵۰ هزار تن گندم از مزارع برداشت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار