هفته پایانی لالیگا؛

دبل مسی در آخرین بازی فصل

تیم‌های فوتبال بارسلونا و لیبار امشب در ادامه رقابت‌های لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند.

دبل مسی در آخرین بازی فصلبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال بارسلونا وایبار امشب در آخرین دیدار این فصل رقابت‌های لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی ۲- ۲ رضایت دادند.  

مسی برای بارسلونا در این بازی دبل کرد تا ۳۸ گله شود و به عنوان آقای گلی برسدو سورسا و بلیس هم گل‌های ایبار را به ثمر رساندند.. آبی اناری پوشان با این تساوی ۸۸ امتیازی شدند تا فصل را با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی اتلتیکو مادرید به پایان برسانند. ایبارهم با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب تیم‌های اول تا چهارم یعنی بارسلونا، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و والنسیا جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سال آینده را کسب کردند و تیم‌های ختافه و سویا که به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم هم بودند سهمیه لیگ اروپا را گرفتند و اسپانیول رده هفتمی هم باید در دیدار پلی آف برای رسیدن به لیگ اروپا بازی کند.  

خیرونا، اوئسکا و رایووایکانو هم به ترتیب در رتبه‌های ۱۸ تا ۲۰ قرار گرفتند تا به دسته پائین‌تر سقوط کنند.  بارسایی ها که خیلی زودتر قهرمانیشان در لالیگا را قطعی کرده بو.دند باید چندی دیگر و در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف والنسیا بروند.


بیشتر بخوانید:

عنوان آقای گلی مسی در لالیگا

پایان بد رئال مادرید در لالیگا

جدال انتقامی آتلانتا و یوونتوس/ کار آسان زیزو و شاگردان‌ برای پایان فصل کابوس وار


انتهای پیام/ 

نتیجه دیدار تیم های بارسلونا و ایبار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار