رونمایی از بخش نخست معامله قرن

دولت ترامپ از بخش اول طرح موسوم به «معامله قرن» برای حل مسئله فلسطین رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  یک مقام ارشد دولت آمریکا به سی‌ان‌ان خبر داد که کاخ سفید امروز دوشنبه بخش نخست طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن را که طی آن مقامات در نشستی خواستار تشویق به سرمایه‌گذاری در کرانه‌باختری، غزه و منطقه خواهند شد را اعلام می‌کند.

این نشست در روز‌های ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) در منامه بحرین برگزار خواهد شد. نشست بحرین با حضور وزرای اقتصاد و روسای شرکت‌های تجاری از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام منابع آگاه، در این نشست ۴ موضوع اصلی مورد بحث قرار خواهد گرفت: زیرساخت‌ها، صنعت، توانمندسازی مردم و اصلاحات حکومتی تا از این طریق این منطقه قابلیت سرمایه‌گذاری پیدا کند.

قرار است که در این نشست از هرگونه بحث درباره موضوعات سیاسی خودداری شود و وزیران اقتصاد و نه وزیران خارجه به همراه هیئت‌هایی از شرکت‌های تجاری حضور خواهند داشت.

وزیر اقتصاد بحرین نیز برگزاری این نشست در کشورش را تایید کرده و مدعی شده که این نشست بر اهمیت ایجاد فرصت‌های اقتصادی که به نفع تمام منطقه باشد، تاکید خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاخ سفید ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
پسرجون حالا چند معامله می کنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مقاومتم نشسته تا شما نقشه بکشید
همچین موشک باران بشه این سرمایه هاتون که داغش به دلتون بمونه
Germany
ناشناس
۰۷:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
دانه پاشی برای تتمیع اعراب به خیانت به آرمانهای فلسطین و حضور کلیه شرکای تجاری و سیاسی برای اشغال نهایی خاور میانه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس که اینطور جردکوشنر و ترامپ برای خانواده اقتصادی بزرگ ترامپها کیسه دوخته با منت گذاشتن بر سر بنیامین نتانیاهو یعنی اینکه ترامپ وقتی به سود بردن فکر میکند و فقط به پول و دلار می اندیشد حتی به نزدیکترین کس به خودش هم رحمی ندارد......هر کدام از بی بی ها که باشد فرقی ندارد..........................................
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر اشغالگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اشتباه جنگ احد را نکنند و طمع غنایم سنگرهایشان را رها نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ویژگی مقاومت اینکه به چیزی کمتر از ظهور مهدی فاطمه راضی نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر رژيم صهيونيستي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر ظالمین و مستکبرین جهان
Iran (Islamic Republic of)
بروسلی
۰۰:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
و بعد به راحتی ضمیمه را انجام دهد یعنی اول افرادی با لباس شیک اقتصادی وارد منظقه شده و با جستجو مناطق حساس مدافعین غزه را شناسایی و پس از انتقال اطلاعات این مناطق مورد تهاجم و حمله قرار می گیرد.
اسرائیل به تعهدات خودش در موارد قبلی عمل نکرده و همواره نقض قوانینبین المللی داشته،
خنده داره یه شبه بخوایم فکر کنیم توبه کرده و می خواد به مرزهای 1967 برگرده با این همه ساخت و ساز و دیوار و کشتار و قتل و عام و مصادره و دزدی آشکار.
جایی که یک یهودی شیطانپرست خودش طرح بنویسه (دوماد ترامپ، کوشنر) خودش اون رو معامله قرن بدونه و بخواد به نفع خودش اجرا کنه واقعا آیا منافع مرد مظلوم فلسطین درش لحاظ میشه نه نمیشه بلکه این طرح صرفا برای خرید وقت و اینکه نزدیک روز قدس هستیم داره رونمایی میشه که بگن مردم فلسطین با مذاکره بیگانه هستند و هر چی می گویند دروغ است و یهودیان نیل تا فرات فقط واقعیت می گویند و بهانه برای حملات بعدی و دفاع و تخریب داشته باشند.
واقعیت اینست یهودیان اگر واقعا به فکر معامله هستند بهتره برن در بیابان های آمریکا که فضای بسیاری داره یک کشور بزنند براشون بهتره امکانات هم هست پولم که دارند اصلا با همون پولهای دزدی تاریخی بخرند که بعدا نگند نخریدیم البته اگر بهشون بفروشند :)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
داداش هر چه لازم بود بگیم با یک تحلیل ناز و پر مغز گفتی تفکر مقاومتی از بر و بچه های محور مقاومت یعنی همین ایکاش اعراب جاهلی زمان ما هم به همین اندازه قدرت فهم و تحلیل داشتند تا ترامپ نشان لیاقت گاوهای شیرده به آنان عطا نکند.....حیف که حرمین شریفین در دست این موجودات پست فکری و کوته فکر جهان اسلام است به امید رهائی قدس از دست صهیونیستها.........
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۰:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
قرارد.های.پس.چند.سال.مالکیت.صهیونیستها.را.ابه.رسمیت.بشناسد
آخرین اخبار