فراخوان کانون‌های مساجد فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس، گفت: کانون‌های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا» فراخوان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی از اجرای فراخوان مدیران کانون‌های مساجد استان فارس برای ثبت اعضا در سامانه «سجا» خبر داد و گفت: بر اساس حمایت‌های دولت بیش از ۵۰۰ میلیون ریال سرانه ویژه کانون‌های مساجد فارس واریز شده که این رقم برای کانون‌هایی است که اعضای خود را ثبت کرده اند.

وی با اشاره به نظر مسئولان امر بر تقویت قوای اقتصادی کانون‌های مساجد، افزود: مدیران کانون‌های مساجد می‌توانند برای دریافت سرانه بیشتر، اعضای بیشتری را در کانون خود عضو کنند.

حجت الاسلام امیدی اظهار کرد: به طور حتم هرچه تعداد افراد بیشتری ثبت نام شده باشند، به همان میزان سرانه به کانون تعلق می‌گیرد و سامانه «سجا» برای ثبت اعضا، برای مدیران کانون باز است و کانون‌هایی که زین پس، اعضای جدید را ثبت کرده باشند، از سرانه جدید برخوردار می‌شوند.

وی، از مدیران کانون‌ها خواست تا پس از ثبت اعضا، از طریق کاربری مخصوص مدیر کانون، افراد را ثبت نهایی و تأیید کنند در غیر اینصورت عضویت فرد نیمه کاره خواهد بود و سرانه به آن تعلق نمی‌گیرد و گفت: ملاک هرگونه عمل و ارائه خدمات ستاد کانون‌های مساجدکشور، اطلاعات سامانه «سجا» خواهد بود.

مدیران و اعضای کانون‌های مساجد فارس می‌توانند برای دریافت نحوه ثبت نام، به پایگاه اینترنتی این سامانه مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

ثبت کانون‌های مساجد فارس در سامانه «سجا» 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار