آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بحث انتخاب سر مربی استقلال تهران این روز‌ها داغ است و مدیران استقلال هنوز در اظهار نظری در این باره نداشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال تهران مذاکرات خود را برای جذب یک سر مربی خارجی آغاز کرده اما هنوز به صورت رسمی در این مورد خاص خبری از باشگاه به بیرون درز نکرده است.

اخبار غیر رسمی از جمع بندی استقلال برای جذب سرمربی خبر می دهند و گفته می شود پس از بررسی های لازم کمیته فنی رای به استفاده از گزینه خارجی داده است و ۲ تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقدند که امیر قلعه نویی بهترین گزینه برای استقلال است و مابقی اعضا نیز به سر مربی خارجی اعتقاد دارند.

در نهایت این جلسات و بررسی ها مستوجب تصویب جذب مربی خارجی در تیم استقلال شد و مذاکرات با گزینه های ارزان قیمت آغاز شده، باشگاه استقلال معتقد است برای مربی خارجی بیش از ۴۰۰ هزار دلار هزینه نخواهد کرد.

از سوی دیگر جذب سرمربی خارجی در استقلال به ظاهر در این فصل هم با نظر مدیر عامل انجام می‌شود، اما در باطن قضیه، هیئت مدیره باشگاه فتحی (مدیرعامل) را مجاب کرده است که باید سر مربی جدید در هیئت مدیره مصوب شود و در غیر اینصورت این اتفاق نخواهد افتاد.

اعضای هیئت مدیره به طور کلی خبر فوق را تایید نمی‌کند و مدعی هستند مدیر عامل در انتخاب سرمربی اختیار تام دارد.

خط قرمز هئیت مدیره در مورد انتخاب سرمربی استقلال وجود دارد، اما مطمئن هستیم که هیچگاه تایید نخواهد شد چرا که در صورت ناکامی مدیر عامل است که باید جوابگو باشد.


بیشتر بخوانید:

انتقال کاپیتان به استقلال در حد یک شایعه

ایسما به درب خروج نزدیک شد

کاپیتان استقلال تمدید می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار