حمایت از یتیمان از آن سوی مرزها/ خیر یزدی در خارج از کشور سرپرستی ۲۴ یتیم را بر عهده دارد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: خیر یزدی خارج از کشور حمایت ۲۴ یتیم را بر عهده دارد و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان در قالب طرح اکرام ایتام به حساب هرکدام از آنان واریز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با استقبال خوب نیکوکاران یزدی داخل و خارج از استان و حتی خیران خارج از کشور مواجه شده است، گفت: خیر یزدی خارج از کشور حمایت ۲۴ یتیم را بر عهده دارد و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان در قالب طرح اکرام ایتام به‌ حساب هرکدام از آنان واریز می‌کند.

وی افزود: همکاری این نیکوکار یزدی خارج از کشور با کمیته امداد از سال ۹۲ آغازشده و همچنان ادامه دارد، طی این مدت ۸۰۲ میلیون تومان از سوی این نیکوکار به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به خانوار ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی اهدایی این خیر ۲۳۰ میلیون تومان و ارزش کمک‌های غیر نقدی ۵۷۲ میلیون تومان شامل ۲ هزار ۱۰۰ مترمربع سرامیک، پرداخت حق بیمه عمر ماهانه ۲۴ یتیم هرکدام ۱۰۰ هزار تومان، پرداخت هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس هرساله همراه با خانواده، تأمین هزینه پوشاک و آجیل شب عید به‌صورت بن ۵۰۰ هزارتومانی برای هر نفر است.

شایسته ذکر است: هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۵۲ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند، حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

انتهای پیام/ی

کمک رسانی حامیان خیراندیش یزدی به ایتام و فرزندان نیازمند

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.