معاون فاوای شهردار تهران:

اتصال جریان نوآوری و حمل و نقل در زندگی شهروندان موثر است

سرجود گفت: اتصال به جریان نوآوری با حمل و نقل و خدمات شهری بر زندگی ما اثر می‌گذارد.

اتصال جریان نوآوری و حمل و نقل در زندگی شهروندن موثر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرجود معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار تهران در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه شهرداری منطقه ۹ که با حضور شهردار تهران، شهردار منطقه و چند تن از اعضای شوررای شهر برگزار شد با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های ما حرکت به سوی شهر هوشمند است و در همین راستا ۴۰ پروژه در شهر اجرا می‌شود گفت: اصلی‌ترین آن مربوط به نوآوری است که برای آن ۱۰ محور اصلی داریم و در این ۱۰ محور برخی حوزه‌ها مشارکتی است.

وی با بیان اینکه برای این ۱۰ پروژه تعاملی با پارک‌های فناوری داشتیم اظهار کرد: رسیدن به تهران هوشمند وظیفه اصلی را متوجه این موضوع کرده که نوآوری را ارتقا دهیم و در این شرایط که شهرداری بازاری مستعد برای خدمت نوآورانه است باید به این سمت حرکت کنیم.

سرجود با تاکید بر اینکه سبد نیازمندی‌های شهرداری بسیار متنوع است گفت: سعی می‌کنیم فاصله شهرداری و ارائه دهندگان حوزه نوآوری را کم کنیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار تهران با اشاره به شعار شهردار سابق تهران مبنی بر شهر زیست پذیر گفت: شهرداری تهران محل زیست استارتاپ‌ها هم هست و هدف ما این است که شهر تهران بستری برای سرویس‌های جدید شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه شهرداری حمایت از جریان نوآوری است گفت: در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری شاهدیم که چقدر توانمندی داریم و اگر دو جریان نوآوری و حمل و نقل به هم متصل شوند بر زندگی ما اثر خواهند گذاشت.

سرجود در پایان خاطر نشان کرد: در مرداد ماه سال جاری این کار را با دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شریف و دانشگاه تهران ادامه می‌دهیم تا در نهایت کاری را که از منطقه ۹ شروع کردیم در تمام تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار