استاندار لرستان گفت: موضوعات کلی مشترک بین استان‌ها مطرح و تأکید شد تا استان‌ها در راستای مقابله با تحریم برنامه خود را با تأکید بر برنامه‌های منطقه‌ای طراحی کنند.

در راستای مقابله با تحریم برامه‌های خود را مطرح کردیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه جلسه امروز درباره این جلسه، گفت: سلسله جلسات منطقه ای از قبل در وزارت کشور و با همکاری سازمان برنامه‌ریزی طراحی شده است. استان‌های حاضر در این جلسه به عنوان منطقه ۳ از استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه و همدان شرکت کردند.

خادمی اضافه کرد: جلسه امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، موضوعات کلی مشترک بین استان‌ها مطرح و تأکید شد تا استان‌ها در راستای مقابله با تحریم برنامه خود را با تأکید بر برنامه‌های منطقه‌ای طراحی کنند.

وی در ادامه افزود: تفاوت این جلسه با فعالیتی که ما به طور عادی در استان‌ها انجام می‌دهیم این است که در اینجا فصول مشترک‌ و حوزه‌هایی که می‌توانند با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند را  ایجاد و شناسایی کنیم و آن‌ها را با رویکرد مقابله با تحریم و تحکیم استقامتی به حرکت در آوریم.

استاندار لرستان گفت: هر کدام از استان‌ها به طور جداگانه حوزه‌ای را برای همه استان‌ها مطالعه می‌کنند، به طور مثال استان لرستان متولی حوزه کشاورزی است. یعنی ما حوزه کشاورزی هر ۴ استان را بررسی و برای آن‌ها پروژه مشترک تعریف می‌کنیم. استان‌های دیگر بخش‌های مختلف بررسی می‌کنند. امیدواریم که در آینده نه چندان دور با پیگیری‌هایی که پیش گرفتیم بتوانیم به تعریف پروژه‌های مشترک برسیم و آن‌ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار