شهرداری فرهنگ سلامت را با زبان هنر بین مردم ترویج می دهد

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:شهرداری‌ها علاوه بر انجام خدمات عمومی به عنوان یک‌نهاد فرهنگی و اجتماعی به سمت رسیدگی به مسایل فرهنگی حرکت کرده است.

شهرداری فرهنگ سلامت را با زبان هنر بین مردم ترویج  می دهدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهرداری‌ها علاوه بر انجام خدمات عمومی به عنوان یک‌نهاد فرهنگی و اجتماعی به سمت و‌سوی توجه به اولویت‌ها و رسیدگی به مسایل فرهنگی حرکت کرده است.

وی بیان کرد : تلاش ما در مرحله اول شهروندسازی است و سپس شهرسازی، تلاش می‌کنیم تعلق خاطر مردم را به شهرشان افزایش دهیم.

رضایی افزود:برجسته کردن داشته‌های فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم ما است و یکی از این داشته‌ها مشاهیر و‌بزرگان استان هستند.

مرحوم یار محمد خان کرمانشاهی یکی از مفاخر استان است که آرامگاه ایشان در محوطه مرکز بهداشت شهرستان قرار دارد و کمیسیون، برنامه گسترده‌ای جهت ساماندهی این آرامگاه و محیط پیرامونی آن دارد.

عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی ، هنری و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری آمادگی کامل دارد تا با استفاده از گروه‌های هنری، مسایل مربوط به سلامت را با زبان هنر بین مردم ترویج دهد.

وی بیان کرد : گسترش ورزش همگانی به عنوان عامل مهم حفظ و ارتقای سلامت در دستور کار شهرداری است.

 مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:ارتباط این دانشگاه با شهرداری گسترده و بسیار موثر است و شهرداری‌ها در دستیابی به هدف اجتماعی شدن سلامت می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد : همانگونه که شهر سالم در سلامت انسان موثر است، انسان سالم نیز شهر را سالم و توانمند می‌کند و ما از همکاری شهرداری برای ارتقای سلامت شهروندان استقبال می‌کنیم.

مرادی ادامه داد :احترام به مشاهیر موجب اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس شهروندان می‌شود و دانشگاه در چارچوب سازوکار‌های قانونی از برنامه شهرداری در این خصوص حمایت می‌کند.

انتهای  پیام/ز



انسان سالم  شهر را سالم و توانمند می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار