وزیر راه مطرح کرد؛

وجود ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر ناتمام در کشور

وزیر راه و شهرسازی از وجود ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر ناتمام در کشور خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جشن اختتامیه مسکن مهر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی جزو نادر استان‌هایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده و این اقدام در نوع خود کم نظیر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور ناتمام است، افزود:موانع تکمیل مسکن مهر برطرف شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسانیم که البته منهای واحد‌هایی که مشکل حقوقی و قضایی دارند یا در درون خود اختلافاتی دارند که از کنترل ما خارج است.

اسلامی گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر هم که قبلا افتتاح شده و هم اکنون نواقصی دارند که برای رفع نواقص آن نهضتی تشکیل شده و در حال پشتیبانی آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح اقدام ملی برای تولید مسکن شهری گفت: برای این منظورساخت ۴۰۰ هزار واحد در برنامه داریم که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار در سایر شهر‌ها و ۱۰۰ هزار واحد هم در بافت‌های فرسوده ساخته می‌شود که برای آن به سازندگان تسهیلات قابل انتقال به خریدار پرداخت می‌شود.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه مسکن مهر استان بجز تعداد محدود واحد در خراسان جنوبی است که در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر ۶۰ واحد باقی مانده و در مراجع قضایی پروژه آن قرار دارد و باید دادگاه تصمیم گیری کنند و ۳۳ واحد نیز مربوط به شرکت توسعه و عمران موقوفات در حال اجراست و حدود ۱۸ واحد هم که خود اعضا برای تحویل واحد علیرغم اظهارنامه برای تعیین تکلیف واحدشان مراجعه نمی‌کنند.
انتهای پیام/ب


سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.