رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور:

جشن گلریزان در استان‌های سیل‌زده برگزار نمی‌شود

رمضان فر گفت: امسال جشن گلریزان در استان‌های سیل‌زده برگزار نمی‌شود و این جشن با توجه به فروکش کردن سیل در خردادماه امسال برگزار می‌شود.

جشن گلریزان در استان‌های سیل‌زده خوزستان، ایلام، لرستان و گلستان برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صادق رمضان‌فررئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور در مراسم پانزدهمین جشن گلریزان خراسان جنوبی گفت: در سه دهه گذشته در کشور بیش از ۱۳۰ هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه کشور نیز ۵۰ میلیون تومان به گلریزان خراسان جنوبی کمک می‌کند گفت: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ جشن گلریزان در سطح کشور برگزار می‌شود.

رمضان‌فر اظهار کرد: امسال جشن گلریزان در استان‌های سیل‌زده خوزستان، ایلام، لرستان و گلستان برگزار نمی‌شود و این جشن گلریزان با توجه به فروکش کردن سیل در خردادماه امسال در گلستان برگزار می‌شود.

مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: اولین هدیه به جشن گلریزان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان توسط مقام معظم رهبری بود و این جشن گلریزان در مرکز کشور ششم رمضان برگزار شد.

رمضان‌فر تصریح کرد: قوای سه‌گانه نیز ۴۰۰ میلیون تومان به جشن گلریزان کشور کمک کردند و این جشن‌های گلریزان تا پایان رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر روزانه حدود ۶۰ نفر در کشور بر اساس تصادفات رانندگی وارد زندان‌ها می‌شدند، اما با توجه به قانونی که در سال ۹۵ به تصویب رسید تعداد زندانیان بر اثر تصادف به دو تا سه نفر در روز رسیده است.

مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور تاکید کرد: این ستاد دیه اقدامات خوبی در حوزه مهریه نیز انجام داده و در تلاش هستیم تا قانونی در مجلس به تصویب برسد که براساس آن کسی برای مهریه به زندان وارد نشود.

انتهای پیام/س

سفر رییس ستاد دیه به خراسان جنوبی

 

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.