کار‌های خوبی در حوزه گردشگری در اردبیل انجام گرفته است

مدیر کل بازرسی سازمان میراث فرهنگی گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری در استان اردبیل انجام گرفته است که می‌تواند گردشگری این استان را متحول کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحمت الله رئوف، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری در استان اردبیل انجام گرفته است که می‌تواند گردشگری این استان را متحول کند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار است، گفت: ۲ بخش صنایع دستی و گردشگری را با مشارکت مردم و بخش خصوصی می‌توان توسعه داد و اردبیل باید از این ظرفیت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کند.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: حوزه میراث فرهنگی با توجه به حساسیت دارای ضوابط خاصی است که باید عمیقا بدان توجه شود، زیرا زحمات گذشتگان باعث شده تا میراث زنده بماند و ما باید در صیانت از آن‌ها کوشا باشیم.

رئوف اضافه کرد: در حوزه معرفی و آموزش مردم در حوزه گردشگران خارجی و داخلی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و در این خصوص می‌توان از ظرفیت انجمن‌های میراث فرهنگی در استان اردبیل بیشتر استفاده شود.

وی بیان داشت: باید مردم را به مسیر حفظ و حراست از میراث فرهنگی هدایت کنیم و این با آموزش همگانی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: باید در حفاظت از حریم و آثار ثبتی دقت زیادی داشت و در این خصوص باید حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار است

برچسب ها: گردشگری ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار