فخرالدینی: قرارداد دارم، اما ماندنم در ذوب‌آهن قطعی نیست

میلاد فخرالدینی فوتبالیست و مدافع باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌باشد. او سابقه بازی در باشگاه‌های مس کرمان، تراکتورسازی، استقلال تهران، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز را دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار ذوب‌آهن برابر النصر عربستان که قرار بود امشب در کربلا برگزار شود لغو شد این تیم به خاطر اتفاقات دیدار قبل با الزورا نمی‌تواند از میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت استفاده کند. با فخرالدینی درباره آخرین شرایط این تیم، اتفاقات دیدار با الزورا و سایر مسائل به گفت‌وگو نشستیم. مصاحبه با هافبک تند و تیز ذوب‌آهن که قبل از اعلام لغو بازی انجام شده را در ادامه می‌خوانید.


بیشتر بخوانید: «غرور ملی» ما را در چین نجات می‌دهد؟


درباره آخرین شرایط ذوب‌آهن صحبت کن، اوضاع چطور است؟

خداراشکر توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا از گروه صعود کنیم. با یک مساوی در دیدار پایانی صدرنشینی‌مان مسجل می‌شود و به‌عنوان تیم اول گروه صعود خواهیم کرد. البته فصل بسیار سختی را سپری کردیم. در نیم‌فصل اول با بدشانسی و کمی ناداوری در جایگاه خوبی قرار نگرفتیم، اما در ادامه شرایط برایمان بهتر شد و ضمن صعود از گروه آسیایی در نیم‌فصل دوم بین 3 تیم ابتدایی جدول قرار گرفتیم.

برای مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دوست دارید با الوحده امارات بازی کنید یا الاتحاد عربستان؟

فرقی نمی‌کند. دوست داریم به تیمی بخوریم که بتوانیم به مرحله بعدی برویم. این دو تیم فرقی با هم ندارند و مهم این است که بتوانیم حریف را شکست بدهیم.

تنها فرق این دو تیم در این است که می‌توانید از الوحده در ایران میزبانی کنید اما برای بازی با الاتحاد باید به کشور ثالث بروید.

درست است، اما اگر حریف عربستانی هم صعود کند -چون ما هم به عربستان نمی‌رویم- باز هم تفاوتی ندارد!

درباره بازی با الزورا و اتفاقاتی که رخ داد، صحبت کن، البته اگر ناگفته‌ای باقی مانده باشد.

خیلی از این دیدار گذشته و دیگر فایده‌ای ندارد بخواهیم در این‌باره صحبت کنیم.

درست است، اما به نظر می‌رسد در این قضیه ذوبی‌ها مظلوم واقع شدند.

شرایط خیلی سختی بود و متاسفانه خیلی از صحنه‌ها را سانسور کردند و فقط یک‌سری صحنه‌های خاص را نشان دادند اما واقعا برخوردشان بد بود و اصلا رسم میهمان‌نوازی را رعایت نکردند. چندین‌بار به سرم میوه و فندک زدند. در آن شرایط و جو حساس شاید برخی بگویند نباید آن رفتارها را انجام می‌دادم اما اگر خودشان هم جای من بودند، در آن شرایط مطمئنا همان کار را می‌کردند.

قراردادت با ذوب‌آهن به چه شکلی است، در این تیم می‌مانی؟

بله. قرارداد دارم اما اینکه بمانم یا خیر، بستگی به شرایط دارد و نمی‌توان گفت ماندنم قطعی است.

فکر می‌کنی منصوریان در این تیم بماند؟

در ایـــــن خـــــصـــوص مـــــن تصمیم‌گیرنده نیستم و سرمربی باید نظرش را در این مورد بگوید. ما به‌عنوان بازیکن نمی‌توانیم در این‌باره دخالتی داشته باشیم. مدیران و شخص سرمربی باید درباره ادامه همکاری با هم به نتیجه برسند و درنهایت تصمیم‌گیری کنند.

رابطه‌ات با منصوریان خوب است؟

بله، مشکلی نداریم.

از این جهت این سوال را پرسیدم که زمانی که او به استقلال آمد، از این تیم کنار گذاشته شدی.

بالاخره اینجا شرایط خاص خود را دارد. سال گذشته عملکرد خیلی خوبی در تیم اصفهانی داشتم و امسال هم خداراشکر خوب بودم و توانستم تمام بازی‌ها را بازی کنم.

محسن مسلمان مساله‌ای داشت که از نیم‌فصل دوم از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد؟

من فقط به‌عنوان بازیکن می‌گویم که محسن یکی از دوستان و هم‌بازی‌های خوب من در ذوب‌آهن بود. از سایر مسائل خبری ندارم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.