استقرار بیش از ۱۵۰ ناجی در ساحل محمودآباد

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد گفت: در ۳۳ کیلومتر نواری ساحلی شهرستان ۷۵ نقطه کور و ممنوعه شنا شناسایی و به منظور حفظ جان مسافران بیش از ۱۵۰ نفر ناجی غریق مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد گفت:این شهرستان بعنوان اولین و نزدیکترین شهر ساحلی در مسیر پایتخت کشورمان به مازندران همه ساله با شروع فصل گرما میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور بالاخص تهران می‌باشد که همه ظرفیت‌های ستاد ساماندهی ساحل شهرستان به منظور حفظ جان مسافران و ارائه خدمات مطلوب‌تر در شهر‌های محمودآباد و سرخ رود بسیج شده اند.

وی افزود: امسال ۷ طرح سالمسازی دریا شامل ۳ طرح در محمودآباد و ۴ طرح در سرخ رود به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران اجرا خواهد شد که تاکید میگردد مسافران از حضور در مناطق شنا ممنوعه خودداری نموده و از طرح‌های سالمسازی دریا برای شنا استفاده نمایند.

معاون فرمانداری محمودآباد با اشاره به ساماندهی دکه‌ها در نوار ساحلی گفت: ۵ دکه غیر مجاز در ساحل شهر محمودآباد و سرخ رود تخریب شده و تا کنون هشت پیست مجاز چهارچرخ در ساحل راه اندازی شده و از ۳۵۰ متقاضی مجوز چهارچرخ تا به امروز ۸۰ دستگاه مجوز لازم را اخذ نمودند.

جانشین ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد همچنین از دایر بودن دو طرح سالمسازی دریا در شهر‌های محمودآباد و سرخ رود در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برابر ابلاغ استانی به منظور خدمات رسانی به مسافران این طرح‌ها دایر و خدمات رسانی خواهند کرد.

محمدی همچنین از راه اندازی ۱۰ ایستگاه تفریحی جهت فعالیت باشگاه ورزش‌های آبی در ساحل محمودآباد خبر داد و گفت: از تردد شناور‌های غیر مجاز در دریا جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی افزود: از سوی شهرداری محمودآباد در طول نوار ساحلی شهر محمودآباد جهت رفاه حال مسافران به طول یک کیلومتر صندلی و سطل زباله نصب شده و همچنین به منظور کاهش تردد خودرو‌ها در ساحل و ایجاد هرگونه ناهنجاری، کلیه کوچه‌های منتهی به ساحل بسته خواهند شد.
 
انتهای پیام/س
 

استقرار ناجیان غریق در محمود آباد

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.