صمصامی: بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: این روز‌ها تیم‌های بحرین و کره جنوبی سرمایه گذاری خوب و زیادی انجام داده اند و از مدعیان هستند.

صمصامی:بازیکنان کمی افت داشتند/ رقیبانمان سرمایه گذاری زیادی انجام داده اندمهرداد صمصامی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی تیم ملی هندبال بیان داشت: همان طور که می‌دانید اردوی تیم ملی پس از ۷ - ۸ ماه استارت خورده است و بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا که در آن حاضر شدیم دیگر اردویی نداشتیم، ولی خوب در این مدت بازیکنان داخلی تا اواسط اسفند درگیر لیگ بودند و لژیونر‌ها هم هم درگیر رقابت‌های اروپایی هستند که هنوز هم جریان دارد.

او افزود: متاسفانه وقفه‌ای که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و شروع اردو‌های تیم ملی هندبال وجود داشت نزدیک به ۸۰ روز بود و بسیاری از بازیکنان شرایط ایده آل خود را از دست داده اند و افت کردند.

ملی پوش هندبال کشورمان در ادامه بیان داشت: زمانی که کمیته فنی فدراسیون هندبال حبیبی را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد بلافاصله اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان منتخب و جوان لیگ که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بود آغاز شد. حالا هم چند روزی از این اردو می‌گذرد و بازیکنانمان در شرایط آمادگی متوسط رو به بالا هستند و به دلیل آن که برخی از آن‌ها شرایط تمرین سالنی نداشتند در شرایط تاکتیکی کمی افت داشته اند که تصور می‌کنم با یکی دو اردو بر طرف شود. همچنین از اردوی بعدی لژیونر‌ها هم به اردو می‌پیوندند که امیدواریم بتوانیم با آمادگی بالا بتوانیم در رقابت‌های انتخابی المپیک بدرخشیم و عنوان خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: تنها یک تیم در این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های المپیک را کسب می‌کند و به همین دلیل کار سخت است، گروه سختی داریم، اما در سال‌های گذشته که بازیکنان در کنار هم بودند به راحتی آن‌ها را شکست می‌دادیم و تنها رقیبمان قطر با تیم چند ملیتی اش بود، اما این روز‌ها تیم‌های بحرین و کره جنوبی سرمایه گذاری خوب و زیادی انجام داده اند و از مدعیان هستند.

صمصامی ادامه داد: امروزه، عربستان، بحرین، کویتی که به تازگی برگشته است و کره جنوبی از رقیبان سخت و جدی ما هستند و به هر صورت کار ما سخت است، ولی بازیکنان انگیزه دارند، همچنین بازیکنان جوان و لژیونر خوبی داریم که می‌توانند با غیرتشان کمک کنند که نتایج خوبی کسب کنیم با این حال نباید انتظار‌ها را بالا ببریم، زیرا به تازگی اردوی ما آغاز شده است و این مسابقات می‌تواند شرایط خوبی را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان ایجاد کند.

ملی پوش هندبال کشورمان درباره شرایطش گفت: فعلا باشگاه‌های حاضر در لیگ از لحاظ اسمی مشخص هستند، اما هنوز بازیکنان به صورت قطعی با جایی تمام نکرده و باشگاه ها شروع به تمرین و جمع کردن تیم نکرده اند، صحبت‌هایی بوده ، اما چیز قطعی وجود نداشته است.


بیشتر بخوانید:پیگیری تمرینات ملی پوشان هندبال بدون حضور لژیونر‌ها


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش هندبال درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار